Skocz do zawartości

fazers6

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Płock

Osiągnięcia fazers6

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. możesz powiedzieć gdzie to kupiłeś albo podać jakiś nr tej częśći ??
  2. no i ja też mam ten sam problem i nie moge dojść co to
  3. jeżeli chcesz kupić wen na 3 piny mam konkretnych gośći uczciwych brałem od nich graty wentylator 400zł zapakowany jak należy na drugi dzień w domu DHL podam Ci link http://www.allegro.pl/item362143098_zdekompletowana_karoseria_przekladka_bmw_e39_530d.html a to drugi http://www.allegro.pl/item359333899_wentylator_klimatyzacji_bmw_5_7_e39_e38_diesel.html od tego brałem wentylator a od tego pierwszego chłodnice , przewód i ramke chłodnic wszystko zapakowane bardzo dobrze i błyskawicznie dotarło .
  4. tak zgadzm się ale tak mają wentylatory 4 pinowe a te 3 pinowe sterowane są zależnie od tem otoczenia tem silnika i ćiśnienia w układzie klimatyzacji
  5. wentylator zaczął się kręćić po dopuszczeniu gazu a i jeszcze jedno ten wentylator zaczyna pracować dopiero po ok 10-15 min jak układ się nagrzeje .
  6. jak mi padła przepływka to 180km/h ledwo po wymianie przepływki zapodałem chipsa i teraz 240km/h 530da
  7. sprawdzałem dzisiaj napięćie na tym żółto czerwonym kabelku i po przekręceniu zapłonu napięćie wynosi 3,57v i nie zmienia się nawet w momencie włączenia klimy .
  8. Mam problem z wentylatorem klimy po włączeniu klimy sprężarka się włącza a wentylator nie. Do kostki idą 3 kable brązowy , czarny i cienki czerwono żółty. Sprawdzałem czy dochodzi prąd do kostki i okazuje się że tylko na czarnym przewodzie jest prąd i to bez względu czy jest klima włączona czy nie nawet jak zapłon jest wyłączony to jest na nim prą . Może ktoś przerabiał podobny problem i poradzi jak zdjagnozować usterke w wyszukiwarce szukałem ale znalazłem są tylko informacje o 4 pionwych . Za pomoc będę wdzięczny.
  9. Ja mam założony xenon na drogowych HB3 6000k z tym że kupiłem zestaw chińszczyzny na allegro i wziąłem z niego tylko żarówki przerobiłem kostki tak aby pasowały pod oryginalne przetwornice helli i wcale nie rozpala się to długo w przeciwieństwie do przetwornic chińskich ale jak się już zaświeći (czs taki jak przy rozpalaniu org xenonów) to jest po prostu widno w nocy. Jestem z tego bardzo zadowolony w przeciwieństwie do chińszczyzny która potrafi się wcale nie zapalić albo mrugać . Według mnie warto to założyć tylko na org przetwornicach ponieważ często się spotykam z takimi co nie potrafią zmienić świateł z drogowych na mijania ale po zapaleniu moich długich robią to szybko .
  10. U mnie nie jest to co prawda e60 tylko e39 530d tiptronic występuje taki sam objaw. Auto kupiłem z seryjną mocą nie wirusowane i postanowiłem trochę jej dołozyć , tak aby nie kopciła , wszystko pracowało ok ale po tygodniu stwierdziłem że jest za mało , po prostu się przyzwyczaiłem i pojechałem wzmocnić ją jeszcze bardziej .Po zrobieniu mocnego programu osiągi auta mnie zadowalały ale po ok 3 tys km zaczeły się problemy ze skrzynią zaczeła dziwnie pracować tak jak pisałeś wsześniej objaw taki jakby się ślizgała , nie wie jaki bieg zapiąć i przy spokojnej jeździe potrafi szarpać . Moim zdaniem jest to za duży przyrost mocy i skrzynia tego nie wytrzymuje ale niech się wypowiedzą ci co mają więcej pojęcia na ten temat . Jak narazie nic z tym nie zrobiłem jeźdźi się tak i nie wiem czy mam szukać skrzyni czy po prostu zdjąć trochę na mocy . A i jeszcze mam skrzynie GM gdzieś na forum wyczytałem że to ta gorsza .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.