Skocz do zawartości

MikolajC

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 325i 1999

Osiągnięcia MikolajC

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przełożyłem pokrywe zaworów na pierwotną, bo faktycznie piny różniły się miejscami na wejściu do ECU. Oczywiście nic to nie dało. Macie jakiegoś ogarniacza na śląsku w pobliżu Katowic, takiego oczywiście odpłatnego, laweta i zawieść do niego, lub jakiś warsztat?
  2. Bardzo się różni a nie lepiej kupić sterownik z X3? Powiedz mi jak z czujnikami, wiązka została z ms43 tylko wiązka cewkowa z X3, kostka pasuje przy sterowniku.
  3. Witam, temat troche dziwny korba wyszła bokiem w trakcie dynamicznej jazdy. Najprościej wymienić silnik na nowy. Zakupiłem silnik z BMW X3 (M54B25), szybka wymiana(nooo..prawie) jedyne różnice jakie są w silnikach to miska, smok, alternator i pokrywa zaworów. cewki są nowsze inna wtyczka przy kompie inny kształt. Jedno mnie zaskoczyło w przewodzie idącym z wiązki jest plus i masa a we wtyczce do niej pasującej masa jest odcięta. Auto jest po swapie z 1.8, który lekko mówiąc jest zrobiony na odwal sie, ale wcześniej wszystko działało. Delphi pokazuje wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach (czyli zapewne nie ma iskry). Auto kręci rozrusznikiem. do tego temperatura po przekręceniu kluczyka od razu. skcze na czewone pole. Proszę o radę. :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.