Witam, pacjent e39 530d 05.1999r. Postanowiłem jakiś czas temu wymienić kierownice (zdjęcie 1) na serducho z multifunkcją, (zdjęcie 2) która aktualnie jeszcze nie działa, a że mam teraz trochę więcej wolnego czasu postanowiłem się wreszcie za to wziąć :D . Prześledziłem kilka tematów na forum i znalazłem informacje jak to *prawie* powinno wyglądać w moim przypadku, ponieważ instrukcje dołożenia multifunkcji w tym roczniku, dotyczą jedynie zmiany kierownicy bez multifunkcji na kierownice czteroramienną z multifunkcją przy poduszce (wychodzą z niej dwie wtyczki), a z kierownicy na zdjeciu nr 2. wychodzą trzy (poduszka, sterowanie radiem, tempomat) I tutaj moje pytanie: Czy ktoś kiedykolwiek ogarniał podobny temat i byłby w stanie podzielić się informacją jak to zrobić, żeby to miało ręce i nogi? Ew. jakby ktoś miał chociaż rozpiskę za co odpowiadają konkretne przewody z wtyczek od sterowania radiem i tempomatu. Za wszystkie informację i porady z góry dziękuję ❤ Pozdrawiam.