Skocz do zawartości

kapibara22

Zarejestrowani
  • Postów

    152
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kapibara22

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. Ostatnio miałem to samo. Trzeba nasmarować między krawędzią lusterka a dolną listwą. Leciutko podnosząc lusterko. WD 40 nie polecam bo może rozpuścić gumę lepiej smar neutralny dla gumy. Typu wazelina. A najlepiej bremszild paste do tloczkow hamulcowych. Tylko ten biały wazelinowy w niebieskiej tubie takiej turkusowej bezpieczny dla gumy. Albo jakiś spray typowo bezpieczny dla gumy. Tam jest guma epdm nieodporna na oleje i smary więc jak psikniecie czymś złym to po roku będziecie mieli problem.
  2. Nie no pytam poważnie o zdjęcia wydechu.
  3. Tylko, ja miałem cięty wydech z winy ASO i mam połączony łącznikami śrubowymi więc się zastanawiam jak jest u was na nieciętych wydechach i czy ktoś to zauwazyl. W teorii lacznik moze byc metalu o wiekszej rozszerzalnosci niz fabryczny wydech i mamy to co mamy. Wiec jakby ktos mogl wstawic fotki swojego z rana a potem po jakiejs trasie to byloby fajnie. Z gory dzięki.
  4. U mnie w polifcie tez nie zawsze wykrywa pasy. Czasem się nieco gubi.
  5. Witajcie, czy u was w G30/G31 po ostrzejszej jeździe końcówki wydechu się lekko wysuwają do tyłu jak się auto rozgrzeje? Czy ktoś mógłby sprawdzić? Tak jakby wydech się rozgrzewał i wydłużał.
  6. Ja nie mialem takiego przypadku natomiast deska skrzeczy jak się nagrzeje.
  7. Proponuję sprawdzić co ile był olej wymieniany (bo regularnie serwisowany w ASO nie oznacza nic dobrego) regularnie serwisowany w ASO i dodatkowo poza ASO to wtedy zmienia postac rzeczy, mi przykładowo komputer sam zjechał do 15 000 km (jak na trasie był wymieniany olej co 30k to wcale nie wróży to nic dobrego), a wymieniałem przy 1800 km oraz przy około 13 900 km. Z tego co kiedyś czytałem to ten silnik wytrzymuje 400k, ale ważne co ile był olej wymieniany.
  8. Witajcie czy ktoś wie jaki komputer do G30/G31 do 5000 zł którym cofnę tłoczki z tyłu w hamulcach i wykasuje komunikat o klockach? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  9. W prawie nowym aucie są takie wartości na wylocie 5.4 stC na obiegu otwartym i 3.7 na zamknietym. W Volkswagenie miałem około 2 StC na wylocie więc było lepiej. Jak macie takie temperatury jak ja lub nizsze to mysle ze wszystko ok i lepiej nie będzie.
  10. Ja w G31 miałem chrupanie zgrzytanie ale w pozycjach maksymalnych oraz lekkie huczenie przy skręcaniu w lewo. I przekładnia była do wymiany przebieg 7000 km.
  11. Mi się też raz złożyły lusterka podczas jazdy aż w szoku byłem. Ale chyba miałem kluczyk w kieszeni i to chyba była przyczyna. I ekran czarny też raz miałem. Ale to chyba było przed jakaś aktualizacją. Potem już to nie wróciło.
  12. Pojechałem na trasę i rzeczywiście przy predkosci przykladowo 180 km/h musze mniej przekrecic kierownice zeby skrecic i dodatkowo aktywny tempomat nie kontruje kierownica lewa prawo tylko stara się ją trzymac nieruchomo. Sztywno i oczywiscie zgodnie. Z droga skreca lekko. A wczesniej to tak lekko krecik lewo prawo jak jechal prosto.
  13. Po 7000 km padła mi przekładnia kierownicza chrupała przy skrajnych położeniach na parkingu. Coś ala uszkodzone lozysko mcpersona. I huczała leciutko przy skręcie w lewo. Przy wolnej prędkości. Po wymianie na nową prowadzenie auta przy predkosciach +130 jest o wiele lepsze. Wczesniej musialem kontrować jazdę jak jechałem 160-170. Po trasie. A teraz jechałem 170-190 i jakby kierownica chodzi lżej i dodatkowo mój ruch kierownicą bardziej przekłada się na to co na kołach. Wystarczy ze lekko skręce i auto juz skręca. A wczesniej mialem jakby takie coś że jakby wedlug mnie trzeba bylo za mocno skrecic kierownica zeby skrecic autem. Dodatkowo nie wiem jak to mozliwe ale zarzucało mi tyłem auta.przy ostrzejszym skręcie w prawo lub lewo (mini drift)było takie bujnięcie a teraz tego.jakby nie ma. Wchodzi sztywno w zakręt. Ale nie wiem czy to ma coś wspolnego z przekładnią czy to moze złudzenie Jeszcze sprawdzę to na trasie i ewentualnie potwierdze czy na pewno cos sie zmieniło na plus. Bo narazie jechałem tylko 3x w "M.Niemieckiej bezwietrznej autostradzie". Tylko to pokazuje ze niektorym auta myszkują bo moze jest jakas wada fabryczna przekładni.
  14. Ja miałem po 7000 km to i była do wymiany przekładnia kierownicza. Po wymianie chrupanie i skrzypienie ustało. A dodatkowo przy skręcie w lewo był słyszalny lekki huk.
  15. Chodzi o napięcie głównego akumulatora tego w bagazniku 95 Ah AGM. Ale mozna zmierzyć pod maską. Czy ktos moze zmierzyc przy zgaszonym silniku? Pytam bo w normalnym aucie jest napiecie akumulatora ok 12.7-12.8V a tu jest dziwnie niskie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.