Skocz do zawartości

adi9229wp.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F10 535i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adi9229wp.pl

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Nie mogę uporać się z problemem Valveteonic. A mianowicie doszedłem do tego, że na valvetronic nie jest podawane napięcie. Po odłączeniu masy od silnika z kostki która wychodzi z DME (komputera silnika) i idzie do zintegrowanego modułu zasilania nagle napięcie powraca na valvetronic. Bo podłączeniu tej masy nagle znika ponownie. Z komputera silnika na masę wychodzi 5v czyli prawdopodobnie zwarcie. Bezpieczniki sprawdzone w bagażniku po prawej stronie oraz za schowkiem. Przewodu pod samochodem nigdzie nie uszkodzone. W komorze silnika również nie widać żadnych uszkodzonych kabli. Valvetronic nowy. Komputer podmieniany i dalej to samo. Błędy jakie wykazuje to 133011 valvetrnoic, reakcja wtórna napięcia zasilania i 1F0515 valvetronic, przerwanie przewodu. Wiecie może dlaczego z dme wychodzi 5v na kabel masowy do silnika, przez co jest reakcja wtórna zasilania do dme ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.