Skocz do zawartości

jender

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Celuje w F11

Osiągnięcia jender

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Patrząc na oferty w moim przedziale cenowym przeważnie przebiegi są ok. 250 tys km. Czy to dużo jak na ten model? Oczywiście mówię o zadbanych egzemplarzach bo wiadomo, że jak ktoś ciura auto to ono i 150 tys km może być nic nie warte.
  2. No ja tam jakiś wielkich wymagań co do wyposażenia to nie mam. Zależy mi na bixenonie ale to ma chyba każde F11. Oprócz tego chciałbym też elektrykę foteli z pamięcią i grzanie tyłka. Takie "bajery" jak klima automatyczna, wspomaganie kierownicy, czy centalny zamek to są chyba w każym :wink: A wracając do moich pytań, lepiej szukać 2.0 czy 3.0? Zakładamy, że przedlift bo te są jak rozumiem tańsze więc w razie "w" zostanie budżet na naprawy. Ile wytrzymują rozrządy i czy 3.0 też miały problem z EGRami?
  3. Witam Wszystkich ponieważ jest to mój pierwszy post na formu :wink: Planuję w najbliższym czasie zmienić samochód i moją uwagę przykuła seria 5 F11. Auto będzie mi służyło głównie w dalszych trasach i z tego względu zależy mi na dieslu. Do tego musi być automat bo do szarpania się z kijem nie zamierzam już wracać :) Budżet jaki mam na auto to ok. 60 tys. zł. W tym miejscu bardzo prosiłbym Was o poradę, czy z takim budżetem jest szansa wychaczyć jakieś fajne F11? Pisząc fajne mam na myśli, żeby nie było złożone z kilku, żeby przebieg był w okolicach ok. 250 tys. km (realny a nie deklarowany przez sprzedającego) :wink: i żeby nie trzeba było na starcie wpakować w niego kilku/kilkunastu tys. zł żeby wszytko poogarniać. Na co zwracać przede wszystkim uwagę przy oględzinach takiego auta poza standardowymi sprawami? O co pytać sprzedającego pod kątem smaczków dotyączych tego modelu? Wiem oczywiście o problemach w silnikach N47 z rozrządami i EGRami. Czy po wymianie rozrządu zgodnie ze sztuką probelm powraca po jakimś czasie/kilometrach (jeśli tak, to średnio po ilu zakładając wymiany oleju co 15 tys. km)? Czy N57 ma podobne problemy? Osobiście do mojej jazdy nie potrzebuję 3.0 choć na pewno przyjemnie byłoby go mieć :) Tak samo jak Xdrive i 250 KM zamiast ok. 180 KM. Ale ważne są też dla mnie koszty utrzymiania i spalanie, a te zakładam, że będą jednak wyższe przy większych silnikach i napędzie 4x4. A i czy są jakieś wersje silnikowe, których należy bezwzględnie unikać? Będę bardzo wdzięczny za Wasze odpowiedzi i porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.