Skocz do zawartości

Bart3k_c

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 2013r 2.0d 184KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bart3k_c

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam szanowne grono. Od dłuższego czasu borykam się z problemem sciągania auta na prawo. Nie pomogła wymiana opon, zbieżność 3d wskazuje ze wszystko jest ok. Również żaden z magików zwanych mechanikami z moich okolic nie chce się zagłębić w przyczynę mojego problemu. Zazwyczaj wygląda to na szybka naprawę i spławienie. Miałem nawet odczynienia z człowiekiem który po prostu poprzestawiał mi zbieżność na lewo, żeby aż tak mocno nie ściągało I to człowiek który prowadzi 30 albo i nawet 40 lat warsztat. No ale przejdę do rzeczy, ponieważ wszystko zaczęło się od pękniętej sprężyny z przodu. i na samym wstępie zaznaczę ze wszystkich opisanych operacji podjąłem się sam. Podczas wymiany przednich sprężyn u znajomego który ma podnośnik i przede wszystkim zawsze czas, znaleźliśmy kolejna usterkę, która było pękniecie śrub od silniczka wspomagania w układzie kierowniczym. Śruby te są aluminiowe i z tego co się dowiedziałem to jest częsta usterka. Niestety silniczek trzymał się na już tylko na 1 śrubie i zdążył obetrzeć pasek który znajduje się w środku i lekko już spękał (nie wiem jak długo jeździłem tak ale pewnie trochę kilometrów zrobiłem). Tak wiec zamówiłem nowy pasek po kilku dniach zdemontowaliśmy układ wyciągnęliśmy cale wnętrze wymieniliśmy pasek i skręciliśmy wszystko do kupy. po tych dwóch operacjach wyjechałem autem i zaczęło ściągać auto na prawo. Po kilku wizytach u magików w okolicach mojego miasta i opowiedzenie im tej historii jeden doszedł do tego ze prawa sprężyna była złe założona. Rozebrał wszystko, założył sprężynę ponownie i zalecił mi pojechanie ponownie na zbieżność. Tak tez zrobiłem zbieżność została ustawiona, ale auto nadal ściąga jeszcze delikatnie na prawo. I teraz moje pytanie czy może to być również jakaś wada układu kierowniczego? ogólnie przy rozkładaniu tego układu nie wyleciały nam żadne części wewnętrzne, czy inne elementy które się tam znajdują. Wyciągnęliśmy delikatnie cale wnętrze i skręciliśmy je do kupy. Proszę o jakieś porady, albo może namiar na dobrego mechanika (nie magika) w okolicach woj wielkopolskiego albo lubuskie który mógłby dojść do dokładnej usterki i wyeliminowanie jej. z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów
  2. Bart3k_c

    Felgi z f90

    Witam posiadam g31 a chce kupic Felgi 705M czyli od F90. O wymiarach 4x 9,5x19 et 26. Czy podejdą do G31? Czy ktoś wcześniej już próbował takie montować? Czekam na informacje pozdrawiam
  3. Czyli skoro się nie włączy to mogę po wymianie bezpiecznie podjechac na inny warsztat nabić czynnik?
  4. Witam muszę wymienić chłodnice klimatyzacji (skraplacz) w mojej BMW F31 ponieważ nie posiada już tych blaszek pomiędzy kanalikami (nie wiem jak to fachowo nazwać) i teraz moje pytanie. Dodam ze klimatyzacja która posiadam jest jednostrefowa. I teraz czy mogę wymienić chłodnice na warsztacie po czym odpalić silnik i pojechać na drugi warsztat napełnić czynnik? Oczywiście nie włączając klimy? Czy pompa klimatyzacji się załącza od razu i zatrze pompę nawet jeśli przycisk A/C będzie wyłączony?
  5. Witam od dluzszego czasu mam problem z zaworem EGR. Napoczatku byl caly czas zamkniety (klapka byla tak zasyfiona ze nawet recznie po zdemontowaniu nie szlo jej otworzyc) pozniej po wyczyszczeniu i rozblokowaniu klapki do chlodniczki zaczal pojawiac sie blad ze jest otwarta i zamknieta rownoczesnie. Na samym koncu dalem auto do mechanika do wymiany tarczy i klockow tyl i poprosilem zeby spojrzal na ten zawor. Po czym mechanik stwierdzil ze jest zwarcie na silniczku otwierajacym ten zawor. Teraz moje pytanie czy idzie wymienic sam silniczek? Czy musze wymienic sam zawor? Czy jaka czesc dokladnie poniewaz mechanik stwierdzil ze najlepiej to wyciac zawor EGR. Juz wczesniej pytalem o taka operacje tutaj na forum i zostalo mi to delikatnie mowiac odradzone. Dodam ze auto ma ponad 320 tys przebiegu. Jednak wiekszosc km pokonuje na autostradzie przy predkosci 150-160km/h. Pozdrawiam
  6. Bart3k_c

    Problem EGR

    Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu swieci mi się check engine. Podłączyłem auto pod komputer i pokazalo mi następujące bledy (będę posługiwał się kodami błędów) 29EB00 272F00 290B00 255C00 272E00 255B00 Trochę ich jest jak widac. Trochę już sam poszukałem na ich temat i z tego co się zorientowałem to chodzi o zawór EGR. Widziałem ze ceny tych podzespolow są dość drogie. Czy znaście jakieś tańsze rozwiazania na naprawę? Jest sens próbować to przeczyścić? Czy najtańszy sposób to poprostu wywalić EGR i go zasklepić? Kiedyś już dzwoniłem do ASO spytac czy moje auto podlega pod akcje serwisowa i powiedzieli niestety ze nie. Jeszcze gdzieś znalzlem takie rozwiązanie związane z ASO ze mogą mi wymienic EGR a ze ja zapłacę tylko za wymianę a oni dadzą części. Proszę osoby zorientowane w temacie co by zalecali. Pozdrawiam Edit: dodam jeszcze ze auto jest sprowadzone z zagranicy i ma ok 300k przebiegu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.