"actual value differential pressure into air-intake-system ( zielone pole od 45 do 55 ) a u mnie 0 ! -set point differential pressure into air-intake-system ( zielone pole od 45 do 55 ) a u mnie ponad 550" Tym sie nie ma co przejmować, inpa tak pokazuje dla tego silnika. W moim przypadku auto w sumie już jeździ ponad rok szarpanie i dławienie mu minęło :)a męczyło mnie to strasznie bo autem jeździ narzeczona i non stop telefony, że szarpie, że sie nie da jeździć. W między czasie w dwóch 1er zrobiłem aktualizacje oprogramowania tam objawy nie były aż tak odczuwalne jak u mnie ale też przyniosło efekt. Wiadomo każdy element mechaniczny się zużywa. W tych silnikach każda pierdoła ma wpływ na prace silnika, można skasować adaptacje i tez na jakiś czas jest spokój z szarpaniem, ale upłynie tydzień / dwa i sterownik znowu robi sobie korekty doprowadzając do złej pracy silnika, aktualizacja trochę ogłupia ten sterownik i nie robi sobie już takich dużych adaptacji nie doprowadzając do powtórnego wprowadzenia map sterowania silnika na skrajnie niewłaściwe nastawy. Po aktualizacji czuć różnicę reakcji na pedał gazu jest jakby bardziej płynna, o dziwo spalanie spadło o około 0,5l/100. W 90% pomaga sama aktualizacja oprogramowania, czasami jeszcze jednak trzeba sie bardziej zagłębić w temat sprawdzić rozrząd, elektrozawory itd., pracę sondy lambda przed katalizatorem.