Skocz do zawartości

Bmwe91n47

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e91

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bmwe91n47

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ma ktoś pojęcie gdzie znajduje się czujnik poziomowania lamp? Mam napisane na blecie,że tylny i pytanie czy jest z tyłu jeden czy dwa? I pytanie czy przy wymianie trzeba zakodowac ?
  2. Skoro tak mówisz to super,bo liczą sobie za tę usługę 600zl...
  3. 2.0d 177km 2007r. Czy jest konieczność czy tylko jest tak gadane,że trzeba
  4. Witam dziś zdemontowalem klapy wirowe, ponieważ były w opłakanym stanie i chciałem zapytać czy jest konieczność ich wyprogramowanie?
  5. Dziękuję bardzo! Pomogłeś mi! Miałem przerwany kabelek pod filtrem powietrza. Wiesz może jeszcze jakieś powinno być napięcie na wtyczce od przepływomierza? Bo kopci mi na czarno, a jak zdejmę wąż z przeplywki i filtra to kopcenie znika,kupiłem drugi przepływomierz uzywke i ten sam problem,więc napierw chce sprawdzic jakie powinno być napięcie bo być może też coś jest z prądem zamiast wywalać kasę nie potrzebnie na kolejną przeplywke
  6. Sprawdziłem na wtyczce tylko w dwóch pinach było 2.3v,a reszta 0v
  7. A gdzie znajdę te kable które wymieniłes żebym je sprawdzil ?
  8. Bezpieczniki sprawne! Moja maglownica też nie łączyła się z eps kupiłem druga używana i też z nią nie ma połączenia eps...aż praktycznie niemożliwe żebym miał te same problemy z 2 maglownicami...w czym szukać przyczyny ? Wtyczkę jedna sprawdziłem ktora idzie do maglownica duza wtyczka prad ma,ale tej drugiej nie sprawdziłem czy jest w niej prad
  9. Wiesz może jak to sprawdzić?
  10. Witam! Orientuje się ktoś gdzie jest bezpiecznik od elektrycznej maglownicy bmw e91 n47
  11. Być moze z tego coś da radę rozczytać 0x003FF1 0x004560 071N47AD D71N47A0 0x004570 Pomiar masy powietrza 283080 Ne Ne DDE Prawidłowe ciśnienie w listwie paliwowej regulowane za p 282272 omocą natężenia przepływ DDE: Prawidłowe ciśnienie w listwie paliwowej regulowane za p 282272 Ne omocą natężenia przepływu DDE: podgranwanie filtra paliwa, włączenie 283528 Ne BSD, komunikat, czujnik jakości oleju brak DDE: regulacja ciśnienia wstępnego toczenia paliwa 281912 Ne 283424 Ne FRM System ALC uszkodzony 283528 Tak FRM Cank wysokości zawieszenia z tyłu uszkodzony 283392 Ne FRM Komunikacja z kontrolerem sinika krokowego z prawej s 283296 Tak trony zakłócona D71N47A0 071N47A0 0x004B1C 0x004837 0x004BDA FRM 70 FRM 70 FRM 70 0x009315 0x009CB4 0x009CCO 0x00A6CD Elektronika Junction Box Wycieraczka tylnej szyby zablokowa 283272 na Ne BBF70 Elektronika Junction Box Caujnik automatycznej kontroli obieg 283528 u powietrza AUC Tak
  12. Żebym jeszcze wiedział jak
  13. [*]Tutaj jej błędy Screenshot_20220717-132436_Messenger
  14. Wywalił też blad że praca zaklocona z silniczkiem krokowym z prawej strony nie wiem czy to wspolny błąd z przepływomierzem?
  15. Nie mam fakt,ale nie kopciła wcześniej,dodam że bardzo ciężko odkręca się korek wlewu oleju
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.