Skocz do zawartości

Wolyn.wu

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wolyn.wu

  • Urodziny 01.01.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Był: E39 252Tds
    E46 320D
    Jest: F10 530d

Osiągnięcia Wolyn.wu

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich To moj pierwszy post na grupie, i założyłem ten wątek ponieważ nie znalazlem za duzo informacji o tym co się dzieje u mnie w F10 530d Wypieniłem uszczelkę pod chłodnicą oleju i przy okazji zrobiłem następujące rzeczy: - wymieniłem pompe wody z termostatem - napinacz pasków - usunęłem klapki kolektora i go wyczyściłem - wymiana oleju i płynu chłodniczego. Po odpaleniu i przejechaniu sie do rozgrzania silnika, nagle wyskoczył mi komunikat że jest minimalny poziom oleju i faktycznie troche go znikło, może zassał we wszystkie kanały po wymianie. Po dolaniu oleju na max dalej pokazuje że jest minimum. Do tego niewiem czy tak było wcześniej ale kopci z korka wlewu oleju i z bagnetu na zimnym silniku, nie ma tam dużego ciśnienia, po założeniu balonika na bagnet nie pompuje się. Po zdjeciu korka oleju nie widze aby olej przelewał sie, czy w tych silnikach nie jest to widoczne( N57)? Zamówiłem odme i po weekendzie ją wymienie. Do tego czekam na manometr aby sprawdzić cisnienie oleju Czy jest coś czym powinienem się martwić? Na razie nie jeżdze samochodem póki nie wyklucze czy te kopcenia jest normalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.