Skocz do zawartości

feb0

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318d 122km 2005

Osiągnięcia feb0

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam czy jest szansa na zakodowanie bimmercodem świateł, mam zwykłe żarówki, i chciałbym żeby w dzień paliły się tylko 10% długich a jak sie ściemnia normalne światła
  2. Regulator wymieniony na valeo, wszystko śmiga. Alternator sprawdzony u gościa co sie tym zajmuje i jest igła Teraz pytanie, wiecie moze od czego ten regulator mógł paść?
  3. jeśli nie przekraczam 2k obrotów, zmienim biegi do 1.8k nic sie nie dzieje, w tygodniu wymirniwm regulator i zobaczymy
  4. Sprawdzilem napiecie gdy wariuje, skacze nawet do 17/18
  5. 100% obie z tych rzeczy?
  6. akumulatora czy alternatora? Podczas wyskakiwania błedow czy jak? Jeztem zielony w tym temacie
  7. Czyli może akumulator padać? Bo znajomy powiedział, że kabel plusowy też może się kończyć. I czemu objawy są podobne do koronki abs/czujnika?
  8. Witam od paru dni mam problem z elektryką w e90 2005r 318d Przy przekroczeniu 3k rpm auto wywala błąd abs, trakcje i na zólto ręczny, w momencie wywalenia błędów licznik prędkości przestaje działać i dana fala radiowa przestaje odbierać sygnał, inne działają. Jednak najgorszym momentem było jak auto zaczelo totalnie glupieć, akumulator na zolto sie palił, prędkościomierz nie działał razem z chwilowym zuzyciem paliwa, kierunki nie odbijały, raz zalaczyly sie same wycieraczki i podświetlenie pomarańczowe ( to z góry) zaczeło migotać, razem z podświetleniem guzika start. Na drugi dzień provlem ustąpił lecz zostało właśnie powyższe abs,trakcja itp po przekraczaniu 3k rpm, mam wrażenie że na rozgrzanym silniku się to nasila. jakies Pomysły?
  9. Witam od paru dni mam problem z elektryką w e90 2005r 318d Przy przekroczeniu 3k rpm auto wywala błąd abs, trakcje i na zólto ręczny, w momencie wywalenia błędów licznik prędkości przestaje działać i dana fala radiowa przestaje odbierać sygnał, inne działają. Jednak najgorszym momentem było jak auto zaczelo totalnie glupieć, akumulator na zolto sie palił, prędkościomierz nie działał razem z chwilowym zuzyciem paliwa, kierunki nie odbijały, raz zalaczyly sie same wycieraczki i podświetlenie pomarańczowe ( to z góry) zaczeło migotać, razem z podświetleniem guzika start. Na drugi dzień provlem ustąpił lecz zostało właśnie powyższe abs,trakcja itp po przekraczaniu 3k rpm, mam wrażenie że na rozgrzanym silniku się to nasila. jakies Pomysły?
  10. Witam mam e90 z Francji na zwykłych lampach. Przy przestawieniu świateł na auto, w dzień żadne się nie świecą. Czy dałoby radę używając np bimmercode, zakodować by w ciągu dnia było 10% długich, a gdy się ściemnia przełączało na światła mijania? Lub czy jest jakaś inna opcja by włączyć światła dzienne na trybie auto?
  11. Czy problem z czujnikiem kąta skrętu może być spowodowany przekładnią? Czy wystarczy wymiana „kombajnu” przy kierownicy?
  12. Musze wymienić pasażera przód, czyli angielski kierowca.
  13. Witam zakupiłem e90 318d 2005r, mam do wymiany drzwi. Drzwi zakupiłem w kolor od anglika. Pytanie moje brzmi czy wystarczy przełożyć boczek od moich obecnych drzwi europejskich, i wiązki będą pasować wszystko będzie działać tak jak powinno po podłączeniu? Czy jednak musialbym wiązki przełożyć od obecnych drzwi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.