Skocz do zawartości

Holson

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i 2005

Osiągnięcia Holson

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem udało się rozwiązać. Teraz tylko pytanie jak radio mam podłączone z pominięciem stacyjki to czy ściągnięcie panelu w radiu może ograniczyć pobór prądu na noc? Z tego co wiem to samo wyłączenie radia może nic nie dać a nie chciałbym sytuacji z rozładowanym akumulatorem.
  2. Według rozpiski w schowku za radio odpowiadały bezpieczniki 2 , 23 i chyba właśnie 31. Tylko że gdy zajrzałem w skrzynkę to jedynie wpięty był bezpiecznik f2 na 5a który wymieniłem. Jeszcze jutro rano sprawdzę dokładnie. Jeżeli nie było bezpiecznika w tym miejscu to powinienem dorzucić tam taki jak wyżej wspomniano? A pacjent jest z grudnia 2005 roku.
  3. Połączyłem żółty z czerwonym i radio ruszyło jednak po paru minutach zgasło i nie ruszyło. Podłączyłem fabrycznego biznesa jednak ta sama sytuacja, w radiu cisza ani muzyki ani nic na wyswietlaczu. Co może być problemem? Albo co zepsułem i czy można to naprawić?
  4. Witam, Na forum nie mogłem się doszukać tematu więc zaczynam nowy wątek. Wymieniłem radio fabryczne business w swojej jedynce na pioniera 1 dinowego (sh 110 ub) i po podpięciu kostki ISO i innych kabli radio jest martwe. Na zapłonie jak i na postoju. Fabryczne radio działalo bez zarzutu. Stąd pytanie czy ktoś wie czy jest jakiś odmienny schemat rozmieszczenia masy napięcia itp na kostce? Czy może jednak problem jest gdzieś głebiej? Dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.