Skocz do zawartości

paweł_wawa

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 740IA 1995r.
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia paweł_wawa

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja jednak mam dalej problem, teraz działa wszystko poza prędkościomierzem, tzn wskazuje tylko mocno zawyża, przy 50km/h mam 250km/h i zaraz po tym odcina co zrozumiałe. Chyba nie obejdzie się bez kodowania ale mam interfejs tylko do carsoftu i inpy, przypuszczam, że ncs na tym nie pójdzie. pzdr
  2. Odświeżę temat, bo może komuś się to przyda w podobnej sytuacji. Stan obecny jest taki, że po podłączeniu innych zegarów(konkretnie podobny model i rocznik ale z "anglika")i zgraniu ich carsoftem a następnie podmiance na moje i wgraniu(bez zmian ustawień)moje liczniki ożyły. Prawdopodobnie jednak będzie potrzebne kodowanie, bo np mid nie wyświetla danych komputera pokładowego. pzdr
  3. Jednak akurat języka nie mogę tam zmienić, myślę, że może też dlatego, carsoftem mi się nie udało. Zastanawiam się nad zakupem zegarów, może moje były trafione od początku... Mam pytanie jeszcze do tego DIS-a, czy nim da się na nowo zaprogramować eeprom w moich czy też do tego potrzebne są sprawne zegary w celu ściągnięcia wsadu? pzdr
  4. Tak, mam odblokowane zaawansowane funkcje.
  5. Nie zawsze, u mnie były zablokowane zmiany w tym teście. pzdr
  6. Witam, potrzebuję pomocy, po nieudanej próbie zmiany języka carsoftem nie działają mi prawidłowo wskaźniki, nie mogę przywrócić stanu pierwotnego(język zmieniłem na angielski ale widzę to tylko w komunikatach, bc nie działa)bo niby wszystko ładuje się do końca, potem jest komunikat o wyłączeniu stacyjki na 10sek i wtedy na wyświetalczu mam eeprom ike. Czy da się to naprawić jakimś lepszym programem a jeśli tak, to czy potrzebny jest wsad z podobnych wskaźników bo nie wiem od czego zacząć? pzdr
  7. dziś zrobiłem jazdę próbną, koła przednie wpadają w telep na mocno nierównej nawierzchni czyli luzy i amorki, skrzynia potrafi szarpnąć po zdjęciu nogi z gazu, troszkę coś grzechocze pod pokrywą w lewym rzędzie cylindrów, prawie na pewno z przodu więc coś z łańcuchem, do tego kilka drobiazgów typu wiatrak dmuchawy czy świecąca lampka airbagu, na moje oko wszystko jest teraz kwestią ceny ale chętnie wysłucham opinii zaawansowanych posiadaczy, dla przypomnienia link: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=278883197
  8. Dzięki za odzew, będę ją oglądał jutro, trochę długo jest w Polsce bo od 2000roku, co do kasy to na e32 mogę przeznaczyć jakieś 10tyś, a e38 to wiadomo, że raczej na bliżej dwudziestu jestem przygotowany. Raczej tylko w okolicach wawy autka mnie interesują, mam złe doświadczenia z dalszymi wycieczkami. Pozdrawiam Wielkogabarytowców!
  9. Jak w tytule, nie mam jeszcze siódemki, miałem krótko dwie piątki, szukam już prawie dwa lata, bardziej e38 ale e32 w dobrym stanie też nie pogardzę i w związku z tym pytanie, czy ktoś może zna to autko, do właściciela nie idzie się dodzwonić: http://www.allegro.pl/item278883197_bmw_740_1993_benzyna_okazja_warto_.html Pozdrawiam Wszystkich Szczęśliwych Posiadaczy!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.