Skocz do zawartości

Jarek OZI

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E70 3.0d z 2007

Osiągnięcia Jarek OZI

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. No i wszystko jasne :) Wtrysk nr 5 wadliwy a komp pokazywał 4 i 6. Wtrysk wymieniony i autko śmiga :D Pozdrawiam Jarek
  2. Może to być uszkodzony sterownik silnika? Wtryski wykluczam na 100% ponieważ po zamianie czyli roszadzie wtrysków nadal notuje błąd 4 i 6 wtrysk. więc nie uwierzę w to, że nagle wszystkie wtryski padły :) Pomoże ktoś? Miał ktoś podobny problem?
  3. Witam wszystkich, Potrzebuję pomocy w diagnozie mojej usterki. Od pewnego czasu mam problem z gaśnięciem silnika podczas jazdy po przejechaniu około 20km. Samochód był podpinany pod komp i notował błędy wtrysków 4 i 6. Założyłem nowe wtryski i również po przejechaniu około 20 km gaśnie i wywala błąd na 4 i 6 wtrysku. Zamieniłem wtryski 1 i 2 z 4 i 6 i również ten sam problem więc wykluczyłem usterkę spowodowaną wtryskami. instalacja sprawdzona mechanik stwierdził, że jest ok. Co to może być? Jak silnik zimny to chodzi i nic się nie dzieje i nie notuje błędów. jak się rozgrzeje to po tych 20 km notuje błędy 4 i 6 wtrysk. jak rozgrzany to pali od strzała ale po chwili gaśnie i tak w kółko. Czy może to być sterownik/moduł sterowania pompą paliwa? Tylko czy nie powinien notować błędu spowodowanego zbyt niskim ciśnieniem? Proszę o pomoc bo brakuje mi już pomysłów. Dzięki i pozdrawiam Jarek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.