Skocz do zawartości

Oskar321

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 2006r 2.5

Osiągnięcia Oskar321

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie irytuje się dlatego ze ktoś pisze nie po mojej myśli, tylko ze jest to totalnie nie związane z tematem. Dzięki za info będę działać w tej sytuacji, jak coś się poprawi to dam znać dla potomnych.
  2. Gdybym wiedział o co chodzi to bym nie pytał, totalnie bez sensu takie docinki, napisałem z konkretnym zapytaniem, nie zadałem pytania co wiesz na temat mojej wiedzy.Walczę z samochodem i poszukuje pomocy a nie wykładu na temat tego co wiem a czego nie i jakie są moje gusta.Szanuje ze chociaż pod koniec napisałeś to o co zapytałem wiec ok dzięki .Gdyby ktoś mógł podpowiedzieć konkretniej, może jakieś inne propozycje silnikowe bądź co może być przyczyna tego kopcenia to byłbym wdzięczny. Wywaliło checkengine.Komputer pokazuje pomocnicza pompę wodna, to może być to?
  3. Auto mi pasuje, chce wykonać swap. Dlaczego na m54b30 to głupota?
  4. Witam, moja przygoda zaczęła sie z e46 2.0, samochód złoto i przez nią zakochałem się w bmw, nie było żadnych problemów poza dyfrem (wymieniłem i śmigała dalej bez problemu) i po jakimś czasie wpadłem na pomysł zmiany na coś "lepszego, nowszego" Od roku posiadam bmw e92 2.5 w benzynie 218km, zakupiłem chorą (silnik do remontu) jakieś pół roku stał u mechaników, oczywiście każdy mówił coś innego. Finalnie znalazłem konkretnego mechanika który wyremontował mi silnik. w aucie wymieniono popychacze 24szt. , dwa wałki, Disy, rozrząd, odma wraz z pokrywą, został sprawdzony valvotronic, wymieniono olej oraz wszystkie filtry. :mad2: Samochód chodzi dobrze, czasami występuje rzucanie silnikiem, ale to tylko gdy odpalam po nocy. Przy każdym rannym odpalaniu kopci na biało, tak długo aż się nie nagrzeje, później nie kopci. Mechanik mówił, że to normalne bo paruje z tym że kopci jak dwusuw, zauważyłem olej na pokrywie oraz zdarzyło mi się dolewać płynu chłodnicznego 2 razy w odstępie 4 dni . Silnik ma też chwile zawahania - mianowicie przy nagłym dodaniu gazu np. przy wyprzedzaniu, samochód musi chwilę "pomyśleć" (elektrozawory były wymieniane miesiąc temu, nowe boscha), po chwili namysłu już normalnie wkręca się na obroty. Czytałem różne opinie na temat tego silnika oraz jego osprzętu, dlatego postanowiłem wymienić ten silnik na M54b30, stąd też ten temat. Wykonał ktoś taki "zabieg" i czy ewentualnie istnieje możliwość podpowiedzi, na jaki najlepiej zamienić. Chce aby to auto służyło mi bardzo długo, zdaje sobie sprawę że fani bmw oraz potencjalny kupiec w przyszłości nie lubią gdy w tej marce jest SWAP. Dlatego też ten swap chcę zrobić dla siebie, żeby te auto służyło mi przez lata i nie było problemów z silnikiem jakie miałem bądź będę miał z tym, nie bardzo uśmiecha mi się wkładać ponowne 6000zł na remont, dlatego wolę raz a porządnie włożyć i wykonać taki manerw tzn. swap. Jeżeli ktos zna rozwiązanie problemu związanego z kopceniem, bardzo proszę o podpowiedz, wyskoczył checkengine, silnik pokazuje pomocnicza pompę wodna czy to może być to? Jezeli to nie ten dział, to bardzo proszę o przerzucenie, Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.