Skocz do zawartości

kacper__kukson

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523 2.5i

Osiągnięcia kacper__kukson

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kacper__kukson

    Kodowanie kluczyka

    Witam mam problem z zakodowaniem kluczyka odkąd kupiłem BMW nie działała z pilota dioda się świeci i próbowałem to zrobić tak jak jest na forum to znaczy wsiasc do samochodu zamknąć drzwi przekręcić w 1 pozycję wyjąć kluczyk trzymać otwarcie i w tym samym czasie kliknąć 3 razy zamknięcie i nic dodam że mam 2 nieoryginalne kluczyki ktoś ma pomysł zastanawialem się nad bateria ale niby dioda się świeci
  2. Już jest wszystko spoko
  3. Dalej jest na żarówkach 14.10 ale lądowanie na akumulatorze jest w normie czyli 14.20
  4. Dam znać bo dziś chyba będę miał już do odbioru
  5. Ogólnie to na żarówki szedł mi prąd 13 -14v a na akumulator przy dodaniu gazu do 17 więc regulator napięcia do wymiany napewno
  6. Okey dzięki za pomoc dziś oddałem alternator do naprawy chyba regulator napięcia poszedł bo za duży prąd szedł na światła i akusa
  7. To jest bezpiecznik nr15
  8. 96 obd pod klapą jutro napiszę który to bezpiecznik
  9. Witam panowie mam problem z e39 523 otóż ostatnio zaczęło mi odłączać klimę i radio i po kilku sekundach spowrotem się włączalo przy zrobieniu 100 km miałem tak z 12 razy ktoś miał podobną sytuację dodatkowo zaczęło mi palić żarówki mijania z przodu wymieniłem już 4 i też zauważyłem że w schowku mam spalony przezpiecznik przy włączeniu większego też pali, bezpiecznik jest od obd i czujnika temperatury i czujnika poziomu oleju jest to jeden bezpiecznik ktos miał podobna sytuacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.