Skocz do zawartości

mariusz BMWmariusz

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318i 143KM

Osiągnięcia mariusz BMWmariusz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. POMOGŁO - ciśnienie jest ok wałek w końcu wymieniony także, dziękuję za pomoc ale to nie koniec problemów. Auto odpala normalnie, na ssaniu jest ok ale po zejściu z obrotów i naciśnięciu gazu prawie zawsze auto zaczyna skakać po obrotach "kichnie" i gaśnie. Również podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła także gaśnie oczywiście jeszcze sobie kichnie. Czasami poprzez "wyciągnięcie" spadku obrotów silnika poprzez dodanie gazu zaczyna normalnie pracować, dodam jeszcze, że przy gaśnięciu zapala się kontrolka silnika a po naciśnięciu gazu zazwyczaj gaśnie(czasami dopiero po ponownym odpaleniu) I jeszcze jedna informacja po zgaśnięciu nie chce odpalić przez jakieś 30 sekund.
  2. Będziemy działać jak zadziała poinformuję, dziękuję za podpowiedz
  3. brak ciśnienia na 3 cylindrze, jednak po odłączeniu kostki od REGULATORA ZMIENNYCH FAZ ROZRZĄDU ciśnienie powraca i silnik pracuje prawidłowo i do póki się go nie wyłączy wszystko jest bez zarzutów. Takie auto kupiłem mechanik wymieniał opisany wyżej silniczek od tego regulatora, vanosy, rozrząd i nic nie pomaga. Ciśnienie oleju jest prawidłowe. Bardzo rzadko silnik odpali prawidłowo. Nie wyskakują żadne błędy. Auto odwiedziło już kilku mechaników i elektryków bez powodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.