
ebl_
Zarejestrowani-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
zamówione:
X4 G02 xDrive 20d 2022
Osiągnięcia ebl_
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
No, słabo :/ Ciekawe co zadecydowało? Niefart, czy coś z wyposażenia? Bo Ty przecież tez 20d wziąłeś? Nie chce Cię dołować, ale handlowiec mi powiedział, że fury, które do teraz nie mają 112, prawdopodobnie nie ruszą nawet w kwietniu :( Sąsiad się wkurza, bo Mu się w Arvalu najem kończy i w czerwcu musi oddać furę. A zamówił 3tyg przede mną (30i).
-
Zamówienie 30.11.2021 Jak zamawiałem w restrykcjach był adaptacyjny tempomat (a właściwie nie można było go zamówić w ogóle, a akurat mi zależało). Reszta raczej "bezpieczna". Pełna konfiguracja (w pełni przemyślana i satysfakcjonująca) - 2 posty wyżej.
-
No to chyba zaczęła się u mnie ostatnia prosta. Auto wczoraj wskoczyło na 155. Dekodery VIN pokazują (chyba), że jest wszystko za wyjątkiem Apple Car Play. Data produkcji: 01.03.2022 Ale najciekawsze jest to, że dziś wskoczył już 165 - handlowiec powiedział, za czasami potrafią utknąć w porcie na dłużej, a tak żeby ze 155 od razu na 165 wskoczyło, to jeszcze nie widział. Fart?
-
[X3 G01][ZAWIESZENIE] Zwykłe kontra Adaptacyjne
ebl_ odpowiedział(a) na DamnWamn temat w X3 (G01, F97)
O! Dzięki! Świetne podsumowanie. Potwierdzające, że dokonałem dobrego wyboru, bo ostatecznie poszło sportowe M (z pakietu). A testowałem auta jedynie na tym zawieszeniu. I po prostu bardzo mi leżało. Zaprzyjaźniony handlowiec zdecydowanie odradzał standardowe i mrugając okiem nie naciskał na EDC. -
Nie ma. Przy laserach też nie ma, co jest trochę dziwne, bo laserowych reflektorów nie można nawet okleić folią zabezpieczającą (ze względu właśnie na ryzyko "zakłócenia pracy świateł" - czyt. nieprawidłowego rozproszenia światła). Więc trochę nielogiczne, że przeźroczysta, dedykowana folia ochronna jest BE, ale syf na reflektorach już nie? :lol:
-
Odnosząc się kolejno do postawionych tez/pytań/spostrzeżeń: - ryzykowne: miałem na myśli z listy restrykcji - też świadomie nie brałem RF ;) - Nie słyszałem o problemach z Shadowline - 14.02 dostałem status 150 i mam już VIN. Czyli wygląda na to, że już z górki :8) A przynajmniej jeden problem mniej. moja konfiguracja: Lakier i tapicerka A90 Szary Sophisto z brylantowym połyskiem MANL Vernasca Black skórzana z dekoracyjnym niebieskim obszyciem Wyposażenie opcjonalne 2NH Sportowy układ hamulcowy M 320 Rezygnacja z emblematu modelu 337 Pakiet sportowy M 1VT 19" aluminiowe obręcze M Y-spoke 887 Bicolor 4AW Panel deski rozdzielczej pokryty skórą ekologiczną Sensatec 4KN Listwy ozdobne M Aluminium Rhombicle z listwą akcentową w perłowym chromie 710 Kierownica sportowa M, skórzana 715 Pakiet aerodynamiczny M 760 Obramowania M Shadowline czarne na wysoki połysk 775 Podsufitka M Anthracite 3KA Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej 3MC Relingi dachowe M Shadowline czarne na wysoki połysk 420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne 459 Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień fotela kierowcy 488 Podparcie lędzwiowe przód 48Z Rezygnacja z dodatkowych funkcjonalności fotela pasażera 490 Elektryczna regulacja szerokości oparcia 493 Pakiet dodatkowych schowków 494 Ogrzewanie foteli przednich 4UR Oświetlenie ambientowe 5AS Systemy asystujące kierowcy 5AZ Reflektory laserowe 676 Zestaw głośnikowy HiFi 6NS Telefonia komfortowa 7M9 M Shadowline o rozszerzonym zakresie 8A1 Polska wersja językowa 8AT Polska instrukcja obsługi 7NH Pakiet Service Inclusive - 5 lat / 100.000km 7CG Pakiet Repair Inclusive - 3 lata / 200.000km
-
No ja praktycznie od początku byłem nastawiony na 30i. 20d zamówiłem w ostatniej chwili - wygrały jednak kwestie ekonomiczne (jeżdzę 35-40 tys. km rocznie). A 245KM w 30i zachęca do deptania i podejrzewam, ze ciężko byłoby zejść poniżej 12,0l/100km. Bałem się, ze 190KM w Dieslu będzie trochę mulące przy dwóch tonach wagi. Aż w końcu udało mi się pojeździć 20d. I nie żałuję. Jest bardzo przyzwoicie. Auto nie jest ospałe. OK, nie ma tej zrywności co 30i. Ale różnice w kosztach użytkowania i utrzymania pozwolą mi na kupno przyzwoitego fun-cara po dwóch latach ;) Tak więc rzutem na taśmę, ale okazuje się, że wybór 20d był dobry również pod względem dostępności. Coś w tym jest. Handlowiec mi powiedział, że właśnie auta z marca idą na kwiecień gdyż... nie ma miejsca na placu w Spartanburgu (!!!). Samochody czekające na doposażenie blokują miejsca i nowe nie mogą schodzić z taśmy. Zastanawiam się jednakoż, czy mnie też to nie dotknie, bo mam na 9. tydzień. Handlowiec twierdzi, że nie, bo to fury z późniejszymi tygodniami przeskakują dalej. A jaką masz konfigurację? Silnik? Opcje "ryzykowne"?
-
Niekoniecznie. Zamawialiśmy z Sąsiadem u tego samego dealera, u tego samego handlowca. Fury bardzo podobnie skonfigurowane. On 30i na początku listopada, ja 20d ostatniego listopada. Nikt z nas nie miał opcji z listy restrykcji (zarówno wtedy, jak i dzisiaj). Ja mam 112, Jemu jeszcze nie wskoczyło nawet 111. Być może jest to kwestia silnika i jakiejś elektroniki "okołosilnikowej", być może po prostu fart (albo niefart - zależy z czyjej strony patrzeć).
-
Dla handlowca sprawdzenie statusu to dosłownie minuta. Ja swojego po prostu poprosiłem, żeby dawał znać jak będą jakieś aktualizacje. No i daje znać :)
-
Dzięki za konkretne dane :) Poniekąd potwierdza się to, co mówi handlowiec: zwykle 112->150 to kwestia około 2 tyg. U mnie fura zamówiona 28.11, więc biorąc pod uwagę obecny burdel całkiem "szybko" weszło dalej. A jeśli chodzi o cięcia wyposażenia - podobno idzie wg zamówienia. No ale akurat nie brałem ryzykownych opcji. PS. wiecie, czy auta zamówione w zeszłym roku, ale wchodzące do produkcji teraz będą miały rocznicowe logo? Przyjemny bajer, podoba mi się ;)
-
Wczoraj dostałem info, że auto wskoczyło na 112 (wcześniej 111 z 5 tygodniem 2022, później przeskoczyło na 9 tydzień 2022). Czytałem wątek o serii 3 i tak uśredniając przeskok ze 112 na 150 zajmował między 2tyg a... 6 miesięcy :shock: Jakie macie doświadczenia przy X4/X3?
-
Wpadłem dziś do dealera, sprawdził i pokazał obecną listę restrykcji (aktualizacja ze środy). Nie było na niej żadnych hamulców. Dla żadnego z modeli.
-
OK, to albo o czymś nie wiem, albo to jakaś totalna głupota. Czy czerwone od niebieskich różnią się czymkolwiek innym oprócz koloru zacisków? Jeśli tak, to nie jest to wyszczególnione w konfiguratorze (szczegółowy opis i cena taka sama w obu przypadkach). Ani też dealer nic nie wspominał. Więc jeśli jedynie kolor zacisków spowodował, że są jakieś restrykcje to... [bez komentarza].
-
:shock: Oby nie... :/
-
Mam bardzo podobno odczucia. Nie mogę powiedzieć, że standardowe są "bardzo słabe", ale wyraźnie gorsze od sportowych. Czyli tzw. "must-have!" Pytałem dealera o różnice, wspomniał, że to kwestia większych tarcz, więcej tłoczków na przodzie (4 vs 2? - nie zabijcie jeśli się mylę) i wydajniejsza pompka płynu hamulcowego. Kolorowy zacisk traktuję jako przyjemny dodatek, który dopieszcza oko ;)