Skocz do zawartości

Lawik196

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M57d30 Touring automat

Osiągnięcia Lawik196

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na pierwszy rzut oka nic nie widać , gdy zdjąłem paski okazało się ze ma bicie. Uszkodzeń jako takich widocznych brak luzów ręką też nie wyczuwałem , zauważyłem jeszcze że mam poduchę skrzyni do wymiany.
  2. :D POMOGŁO!!! Podmieniłem ze starego koło pąsowe i jest git :8) Dziękuje za pomoc !
  3. Zdjąłem paski z koła, odpaliłem zgasiłem i jest spora różnica, dużo lepiej się zatrzymuje. Teraz przystępuje do podmiany kół ze starego silnika które było dobre :) mam nadzieje ze nadal takie jest :D Dam znać czy pomogło
  4. A mogę zdjąć pasek i uruchomić silnik dosłownie na 5s i zgasić ? Jak je sprawdzić? Przepraszam ze takie pytania zadaje ale jestem dekarzem a nie mechanikiem :wink:
  5. Witam wszystkich Mój problem polega na szarpnięciu silnikiem podczas gaszenia, wygląda to jakby coś go nagle zatrzymało. Auto to e39 3.0d automat bez klap wirowych , poduchy pod silnikiem nowe jak i silniki bo stary zakończył żywot po nieszczęsnej klapie….. Odpala bardzo ładnie i na obrotach równo pracuje w każdej skali Proszę Was o radę gdzie szukać Dodam ze całą przekładkę robiłem sam może o czymś zapomiałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.