Witam ratujcie . Samochód kupiony zaa granicy prawie rok . 2012 rok końcówka 140km d 220k nalotu . Problem pojawił się zaraz po kupnie samochodu bo coś dziwnie z pracował silnik . Pojechałem do serwisu w Koszalinie podłączyli pod komputer i zbadali go . Okazało się że DPF zapchany i rozrząd do wymiany . Ciężka diagnoza ale cóż . Po wymianie rozrządu i czyszczeniu DPF samochód jedzil i pracował normalnie jakoś 2000 km . I się zaczęło ... Jadąc na wakacje nie przekraczając 120 km/h spalanie 6,5 l samochód moc wszystko miał tylko szarpało go na wolnych obrotach . Po powrocie z wakacji zajechałem do znajomego podłączyć pod kompa . Wywaliło błąd 245700 DPF za duża ilość sadzy stały . Jeździliśmy , wypalalismy i [BAD] . Wyczytałem że przy tym błędzie może być EGR walnięty . To też go wymieniłem . Nagle jest błąd skasowany ale wywalił jakiś inny już nie pamiętam jaki ale związany z kolektorem . Przejechałem się jeszcze raz po skasowaniu błędu wywaliło ten sam z kolektorem i na dodatek znowu ten DPF . Mówię dobra to czyścimy kolektor chłodniczke i przepustnice (klapek już nie było jak coś ). Zrobione i co ? Dalej błąd DPF . Już się w... Ale go przegoniłem tak konkretnie na S6 zajechalem do kolegi bam skasowało jest git . ( W między czasie jeszcze czujnik ciśnienia zwrotnego DPF wymieniłem i przepływie ale na używkę ) jeździłem tak 2 tygodnie no i dziś znów wywalily mi te błędy co w tytule i nie równa praca bo wchodzi w tryb awaryjny . Jak się kasuje to chwilę chodzi normalnie i znów kuleje . POMOCY bo już mi ręce opadają