Skocz do zawartości

Blonx

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 318d 2012

Osiągnięcia Blonx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ok byłem w serwisie . Diagnoza DPF do czyszczenia , wymiany albo wycięcia . Bo wszystkie błędy itp związane są z tym zapchaniem . Nie polecam prania DPF
  2. Właśnie nie było sprawdzane ista tylko launch x431
  3. Dziś zostało sprawdzone te ciśnienie . Ale znaleźliśmy tylko ciśnienie przed turbina . 1225 hpa
  4. Masa sadzy dpf 40g, a różnica ciśnień 50mbar. ciśnienia przed dpf nie sprawdzaliśmy chyba...
  5. A więc tak . Czujniki ok . Dziś był błąd tylko tego DPF . I kuleje skasowalismy ten błąd i silnik zaczął normalnie pracować . Dopóki znów błąd DPF nie wyskoczył chodzi o błąd 245700
  6. A jakiej firmy szukać ten EGR ? Bo tam seryjnie też bym montowany ten pienburg chyba
  7. Ok zacznę od tego czujnika
  8. Nie filtr odebrałem od nich i zawiozłem do czyszczenia . Wtryski ok . Dolotu nie sprawdzałem . Ale jak błędu nie ma to normalnie chodzi
  9. Pewnie w ECU był rejestrowany bo robiłem to w serwisie BMW . Nie u Zenka w garażu
  10. EGR firmy Pierburg podobno nie najgorsza firma . Czy był rejestrowany po czyszczeniu to nie mam pojęcia . Był czyszczony chemicznie . Tak ciśnienie zwrotne ok
  11. Witam ratujcie . Samochód kupiony zaa granicy prawie rok . 2012 rok końcówka 140km d 220k nalotu . Problem pojawił się zaraz po kupnie samochodu bo coś dziwnie z pracował silnik . Pojechałem do serwisu w Koszalinie podłączyli pod komputer i zbadali go . Okazało się że DPF zapchany i rozrząd do wymiany . Ciężka diagnoza ale cóż . Po wymianie rozrządu i czyszczeniu DPF samochód jedzil i pracował normalnie jakoś 2000 km . I się zaczęło ... Jadąc na wakacje nie przekraczając 120 km/h spalanie 6,5 l samochód moc wszystko miał tylko szarpało go na wolnych obrotach . Po powrocie z wakacji zajechałem do znajomego podłączyć pod kompa . Wywaliło błąd 245700 DPF za duża ilość sadzy stały . Jeździliśmy , wypalalismy i [BAD] . Wyczytałem że przy tym błędzie może być EGR walnięty . To też go wymieniłem . Nagle jest błąd skasowany ale wywalił jakiś inny już nie pamiętam jaki ale związany z kolektorem . Przejechałem się jeszcze raz po skasowaniu błędu wywaliło ten sam z kolektorem i na dodatek znowu ten DPF . Mówię dobra to czyścimy kolektor chłodniczke i przepustnice (klapek już nie było jak coś ). Zrobione i co ? Dalej błąd DPF . Już się w... Ale go przegoniłem tak konkretnie na S6 zajechalem do kolegi bam skasowało jest git . ( W między czasie jeszcze czujnik ciśnienia zwrotnego DPF wymieniłem i przepływie ale na używkę ) jeździłem tak 2 tygodnie no i dziś znów wywalily mi te błędy co w tytule i nie równa praca bo wchodzi w tryb awaryjny . Jak się kasuje to chwilę chodzi normalnie i znów kuleje . POMOCY bo już mi ręce opadają
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.