Skocz do zawartości

kondziohehe

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 3.0d 2000r 184km

Osiągnięcia kondziohehe

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na dniach zamienie przepływke na starą oryginalną i sprawdze jak to działa. Korekcje wtrysków są, powiedziałbym wzorowe, na każdym w okolicach 0/0.8, ponadto, gdyby wtryski byłyby złe toby diesel nie odpalał przy -15 od strzała, prawda?
  2. Wtryski były 2 lata temu regenerowane
  3. Jest możliwe, że problem nie leży po stronie dolotu i ciśnienia, a właśnie w mapie silnika, że jest "duszony" przez niego ?
  4. https://imgur.com/a/XDzxmvG Nie wiem jak załączyć tutaj zdjęcia img z komputera, więc wstawiłem na serwis. Po kilku dniach wymieniłem wszystkie węże gumowe od turbiny, Począwszy od uszczelki od strony zimnej, wylot z turbiny az po kolektor ssący, nie dało to efektu. Następnie przyglądnąłem się czujnikowi ciśnienia w kolektorze, pokazywał na komputerze 990mbar (za każdym razem w okolicach 970/1010 a na telefonie w pogodzie pokazywalo w okolicach 1030hPa, wymieniłem go na czujnik delphi, nadal to samo. Gdzie moge szukać przyczyny jeszcze? Cały dolot został wymieniony, szczelność jest sprawdzona, nigdzie nie ucieka, wszelkie uszczelki zostały wymienione.
  5. No tak, tylko z moich informacji wynika, że były 2 firmy, które montowały „oryginalnie” przepływomierze i tylko one działają, odziwo ten NTY przepływomierz pokazuje w miarę okej, teraz w silniku pojawiło się 9 błędów związanych z za malym ciśnieniem w kolektorze dolotowym. Sprawdzę dokładnie szczelność wszystkich węży począwszy od turbiny aż po kolektor, wyjmę z turbiny węża i wsadzę do niego „prowizoryczny” korek z wentylem, nabije 2 bary i sprawdzę gdzie ucieka, jeżeli nigdzie nie ucieknie to będzie znaczyć ze macie racje co do działania przepływki i założę ori, ten co miałem
  6. Przepływomierz kupowalem z alledrogo NTY, zawor równiez wymienialem ale ten przy turbinie, równiez na nowy z alledrogo i tez z firmy NTY. Czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym sprawdzałem, nabijalem 1 bar do czujnika i na komputerze pokazywal 1 bar + aktualne cisnienie w powietrzu
  7. Witam, mam problem z doładowaniem powietrza w 3.0d 184km. Wszystkie węże podcisnieniowe zostaly sprawdzone pod kątem szczelności, turbina zostala wymieniona na nową zregenerowaną na co jest papier, przeplywomierz zostal wymieniony na nowy, po przypuszczeniu, że źle mierzy. Problem polega na tym, że przy 1900 obrotach docelowe doladowanie powietrza wedlug inpy pokazuje 1800mbar, a aktualne oscyluje w granicach 1200/1700mbar, natomiast przy obrotach wyzszych niz 2000 docelowe chce tyle samo czyli 1800mbar, a dostaje zaledwie 1200. Wygląda to na to, ze przed załączeniem turbiny pokazywal w miare dobrze, ale gdy juz zacznie dmuchać to traci ponad 1/3 docelowego. Z wskazan pompy progowej pokazuje dobrze, 4,2 bara. Jeszcze zastanawia mnie ekonomizer, tzn: na biegu 1, 2 ekonomizer wyrzuca wskazówke do góry ba maxa, zamyka skale, ale przy 3 biegu juz 20, 21 pokazuje; na 4 biegu jeszcze mniej a na 5 wskazuje ok. 11 Jest tutaj ktoś kto mógłby podpowiedzieć gdzie szukać problemu jeszcze? brak mi juz pomysłów czego sie czepiac i gdzie szukać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.