Witam, mam problem z doładowaniem powietrza w 3.0d 184km. Wszystkie węże podcisnieniowe zostaly sprawdzone pod kątem szczelności, turbina zostala wymieniona na nową zregenerowaną na co jest papier, przeplywomierz zostal wymieniony na nowy, po przypuszczeniu, że źle mierzy. Problem polega na tym, że przy 1900 obrotach docelowe doladowanie powietrza wedlug inpy pokazuje 1800mbar, a aktualne oscyluje w granicach 1200/1700mbar, natomiast przy obrotach wyzszych niz 2000 docelowe chce tyle samo czyli 1800mbar, a dostaje zaledwie 1200. Wygląda to na to, ze przed załączeniem turbiny pokazywal w miare dobrze, ale gdy juz zacznie dmuchać to traci ponad 1/3 docelowego. Z wskazan pompy progowej pokazuje dobrze, 4,2 bara. Jeszcze zastanawia mnie ekonomizer, tzn: na biegu 1, 2 ekonomizer wyrzuca wskazówke do góry ba maxa, zamyka skale, ale przy 3 biegu juz 20, 21 pokazuje; na 4 biegu jeszcze mniej a na 5 wskazuje ok. 11 Jest tutaj ktoś kto mógłby podpowiedzieć gdzie szukać problemu jeszcze? brak mi juz pomysłów czego sie czepiac i gdzie szukać