Cześć, kupiłem e46 w początkowej fazie gruzowania i chcę przywrócić samochód do przysłowiowej serii, poprzedni właściciel wymienił zawieszenie na chiński gwint, radio 2din i zaspawał dyferencjał. Jakie zawieszenie kupić?, czy kupując amortyzatory razem z osłonami i odbojami kupować nowe sprężyny czy zostawić tez gwintu. Przy zakupie amortyzatorów muszę dokupić jakieś np poduszki śruby i czy już przy wymianie amortyzatorów warto już zrobić jakieś elementy eksploatacyjne. Przy wymianie dyferencjału wymieniać tylko 3 tuleje czy jeszcze coś?. Z Amortyzatorów myślałem o MONROE OESpectrum "Premium" lub BILSTEIN B4 , duży problem, będzie z założeniem seryjnego radia z 2din ? Nie uważam się za ogarniętego mechanika więc zawszę wole się zapytać mądrzejszego od siebie. Pozdrawiam NR VIN :WBAAM11030CA06239