Skocz do zawartości

avado

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323Ci

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia avado

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, od 2 tygodni borykam się z problemem nierównej pracy na zimnym silniku, ostatnio podpiąłem komputer i wyskoczyły mi błędy sondy lambdy, przekroczenia mieszanki paliwa, disy i grzałki termostatu (mam już zamówiony w przyszłym tygodniu będę wymieniał). No to wiadomo pierwsze co, to sprawdziłem dolot okazało się że pękła guma za przepływką, tam gdzie wychodzi przewód podciśnienia do serwo. Wymieniłem cały gumowy dolot od przepływki do przepustnicy, przy okazji ogarnąłem disę (w końcu działa). Ale błędy dalej wyskakują po 2-3 minutach wylatuję błąd sond a po 5 przekroczenie mieszanki paliwa. Odmę mam wyrzuconą kanały w dolocie od grzebienia są zaślepione, odgałęzienie bagnetu zaślepione a spływ z pokrywy zaworów wchodzi do puszki filtra powietrza. Auto posiada instalację gazową, w której w niedalekiej przyszłości mam zamiar ogarnąć wszystkie przewody, powymieniać na nowe. Porobiłem zrzuty ekrany sond na rozgrzanym silniku i szczerze to nigdy jeszcze tak nie widziałem w moim aucie zeby sie sondy zachowywały. Sondy po odpaleniu z wartości 0,43 schodzą do 0 i od czasu do czasu na jednej skoczy do 0,10 a ta druga cały czas 0,00. Zawsze sondy chodziły może nie wzorowo ale dość dobrze wartości skakały od 0 do 0,9. Jeśli sondy wskazują wartość 0,00 są do wymiany czy co? Przesyłam screeny z inpy.
  2. Witam Jak wymienić regulator ciśnienia paliwa w bmw e46 m52tub25? Zamówiłem z boscha za około 90 zł nowy regulator. Zawór znajduje się na listwie wtryskowej, z tego co widzę nie jest nigdzie przykręcany, jest po prostu wciskany na uszczelce do listwy? Myślę że mój regulator już się poddał, mam usuniętą odmę z auta, a przewód z regulatora wpięty z tyłu do kolektora ssącego. Po jeździe około 50km w tym wężyku od regulatora jest benzyna (jeżdżę na LPG) po nocy albo dłuższym postoju ta benzyna zlatuje z wężyka do kolektora i przy pierwszym odpaleniu auto gorzej zapala, jak zgaszę i od razu zapalę jest wszystko w porządku. Prosiłbym o poradę jak wyciągnąć ten regulator z listwy wtryskowej, bo na siłę nic nie chcę wyciągać.
  3. Najbardziej na 1 2 i wstecznym, czasem na 3 na 4 i 5 bardzo rzadko. Chyba się poddam, auto 3 tygodnie w garażu stało, wrócę do tematu w lato.
  4. Tutaj nagrałem te dwa dyfry wyciągnięte z auta, w obu olej jest spuszczony.
  5. Czyli na lewej flanszy nie powinno być takiego luzu i powinno być tak samo jak na prawej?
  6. Witam Wie ktoś jak powinny obracać się flansze dyfra? Problem polega na stukaniu w tylnej części auta, wymieniłem skrzynie biegów, sprzęgło, poduszki skrzyni, tuleje wózka, wspawałem wzmocnienie mocowania wózka, wymienione półosie, teraz wymieniłem dyfer i dalej to samo. Jak zmienię bieg dochodzi do mocnego strzału, chyba że bardzo powoli puszczę sprzęgło, wtedy to stuknięcie jest mniejsze a nawet czasami da się to wyeliminować. Mam auto na kobyłkach na kanale, auto jest na luzie, kiedy obracam ręką wał a drugą ręka chwycę prawą flanszę dyfra czuć bardzo mały luz, natomiast gdy chwycę lewą flanszę dyfra luz jest dużo większy. Gdy próbuje obrócić samą flansze z prawej strony jest bardzo duży opór natomiast z lewej strony da sie obrócić o kilka cm i dopiero jest opór. Mam tak na dwóch dyfrach. Pytanie czy tak powinno być czy kupiłem drugi dyfer z luzem. :mad2: :mad2: :mad2:
  7. avado

    Stukanie przy zmianie biegów

    Ja wymieniłem na skrzynie z silnika m52tu20, nie widzę różnicy w przełożeniach.
  8. avado

    Stukanie przy zmianie biegów

    Zmieniłem tarczę sprzęgła wraz z dociskiem oraz skrzynię biegów przy okazji wymieniłem koszyczek lewarka, kompletnie inny samochód czuć jeszcze lekki stuk podczas gwałtownej zmiany biegów z 1 na 2, ale jest to nieporównywalne z tym co było przedtem. Został mi już tylko dyfer do wymiany :mrgreen:
  9. avado

    Wkładanie skrzyni biegów

    Dzięki maniek, skrzynia do strzału weszła bez problemu, tyle się męczyłem a taka prosta robota :D :D
  10. avado

    Wkładanie skrzyni biegów

    Tak, dobrze jest ustawiona, problem w tym że jakoś mi blokuję podowzie auta skrzynie i nie mogę jej podnieść wyzej.
  11. avado

    Wkładanie skrzyni biegów

    Witam Jak włożyć skrzynie biegów getrag 5 biegów do auta bmw e46 coupe. Z wyjęciem nie było problemu natomiast jest problem z włożeniem, męczę się drugi dzień kręcę góra dół lewo prawo i nic, nie chce wejść. Trzeba jakoś wkładać pod kątem? Trochę jestem załamany przeglądając internet, że ludziom to zajmuję 30 min. :mad2: :mad2: :mad2:
  12. avado

    Skrzynia do bmw e46 323Ci

    Dzięki wielkie.
  13. avado

    Skrzynia do bmw e46 323Ci

    Witam Chciałbym zapytać jaka skrzynia manualna będzie pasować do bmw e46 323ci M52tub25. Szukać tylko z tego silnika czy może być z 2.0 bądź m54?
  14. avado

    Stukanie przy zmianie biegów

    Witam Wiem, że temat wiele razy wałkowany, ale dalej nie wiem co może być powodem tego stukania przy zmianie biegów. Najgorzej przy zmianie biegów wstecznym, 1,2,3. Powolne puszczanie sprzęgła zapobiega temu strzelaniu. Po normalnym puszczeniu sprzęgła przy zmianie biegów czuć aż jakby coś goniło z tyłu samochodu. W aucie wymieniane były wszystkie tuleje wózka tylnego razem z tulejami dyfra, poduszki skrzyni, łącznik elastyczny i podpora w dobrym stanie. Dyfer nie miał żadnych luzów, sprawdzałem jak był wyciągnięty ruszając głową gdzie przykręcony jest wał. Tak samo nie ma luzów na przegubach. Mocowania wózka niepopękane nie widać nigdzie żadnych zerwań. Nie jest to raczej wina wału bo nie czuć żadnych wibracji przy jakiejkolwiek prędkości. Zauważyłem jednak dość duży luz gdy wbity jest bieg to mogę dość sporo obrócić wałem i nie wiem czy jest to normalne i czy tak powinno być chodzi o taki luz: Próbowałem na kanale wbijać jedynkę i gwałtownie ruszać to wał dziwnie się obracał tak jakby miał luz na samym początku a potem po przekroczeniu tego luzu coś sie tłukło, ciężko stwierdzić skąd dochodzi dźwięk. Na samym wale nie czuć luzów ani na krzyżakach ani na łączniku elastycznym Dodam jeszcze, że chciałem wymienić olej w skrzyni to jak zlewałem to było może 200ml :( Sprzęgło również się kończy, bierze z samej góry i trzeba wcisnąć dość dużo gazu przy ruszaniu. Wymieniał ktoś może skrzynie i sprzęgło i komuś to pomogło? Mnóstwo jest tematów gdzie komuś strzelało zaczął wymieniać i temat się urywał BMW e46 323Ci m52tub25 1999r
  15. Przesyłam jeszcze screeny z wykresów vanosa Gdy odpalę samochód normalnie (wykresy się nie zmieniają, wywala błąd vanosa) https://files.fm/f/3ke5q757m Gdy odpalę samochód z wciśniętym gazem (wykresy sie zmieniają, błędu nie wyrzuca) https://files.fm/f/p46x9pr88
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.