Skocz do zawartości

karzeu765

Zarejestrowani
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 118d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karzeu765

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Pająk i tak do zmiany, zwijak możesz przełożyć. W takim przypadku nie wiem czy trzeba kalibrować czujnik kąta skrętu.
  2. Siemka. Wymieniłem kierownicę w przedliftowym G30 bez M pakietu, na poliftową M Pakietową. Prawa multifunkcja od multimediów działa bez zarzutu, ale lewa nic a nic. Brak akt tempomatu itp. Zniknęły również automatyczne długie. Pod kompem oczywiście masa błędów. Wtyczki pasowały, żadnych przeróbek. Poduszka pasowała, błędu nie ma. Robił już ktoś taki retrofit? Jakieś podpowiedzi co do kodowania? Instrukcja krok po kroku? Nie wiem od czego zacząć i czy to wykonalne. Kodowałem tylko serię E i F, nie chcę namieszać.
  3. Właśnie to znalazłem... No cóż, wielkie dzięki za pomoc Byłem pewny że D20C to D20C i turbiny będą pasowały, a ta dodatkowo jest z F10 jak tamta poprzednia którą kiedyś zakładałem. Jeden dodatkowy kabelek a tyle zmienia
  4. Kurde szkoda bo trafiło się w super stanie... W poprzedniej beemce kupiłem pierwsze lepsze i działało To z czego szukać? E90 lci 184km?
  5. Było opisane jako F10 520d. Podpiąłem do f20 120d 2012 i błędu brak. Jednak w E91 sypie błędami.
  6. Siemano, muszę odświeżyć post Robię kumpla E91 i chcemy wykonać ten sam mod. Jednak tu pojawia się problem. Auto z końcówki 2007, n47d20a. Turbina z n47d20c, najprawdopodobniej 2013r. Bez przepinania pinów, błąd nastawnika, po przepięciu pinów również błąd nastawnika. Z tego co wiem w 2013r już jest potrzebny piąty kabelek we wtyczce, nie tylko 4 jak wcześniej. Co zrobić w takim przypadku? Jeszcze dodam że podpiąłem do swojej f20 i błędu nie ma, jednak wiązka jest na 5 pinów.
  7. Odzyskałem konto i podsyłam filmik Jakiś czas po sprzedaży mnie natchnęło
  8. Wpadłem również na pomysł montażu turbo z N57 245km , tylko jest ono na obejmę, nie śruby jak wszystkie N47. Chciałem to połączyć z kolektorem wydechowym z B47 które jest przystosowane właśnie pod turbo na obejmę. Tylko ciekawi mnie czy nastawnik będzie działał, jaki będzie dół no i też co ważne, czy chłodnica EGR i dpf będzie normalnie pasował...
  9. Siemka. Jak w temacie, zwiększał ktoś moc w n47 184km? Auto F20, 2012r, 120d. Mam już softa na 215KM i 450nm, jednak jak zawsze zrobiło się zbyt mało. Widziałem kilka projektów na YT, jeden ma jakąś turbo hybrydę, DP, większy IC, pompę z B47 (mam taką w domu) i wyszły okolice 300KM na silniku, 271KM na kołach. Drugi ma pompę CP4.2 z N57, turbo gtb2056vzk na customowym kolektorze wydechowym, wzmocnione sprzęgło, cooler i dp. Generuje moce powyżej 300KM... Jednak mi wystarczą okolice 240-250km, ale zdecydowanie wolałbym zachować DPFa w swoim aucie. Myślicie że to wykonalne jak najmniejszym nakładem pracy i pieniędzy? Czy turbo hybryda, pompa z b47 i ewentualnie cooler wystarczy?
  10. Tak tak, słyszałem o tym. Ale znalezienie turbo Mitsubishi z wersji 163km w normalnej cenie i ze sprawnym nastawnikiem graniczy z cudem A garrettów jest trochę do kupienia, można wybierać.
  11. Jedynie sprawdzałem nastawnik, ruszał się dość ciężko. Popsikałem trochę wd40 i starałem się nim poruszać. Teraz chodzi trochę lżej. Jak go ręcznie wsunę, to po odpaleniu i dodaniu gazu się wysuwa, ale już zostaje w pozycji wysuniętej. Jeśli trzeba rozbierać turbinę to nie wiem czy jest sens to robić, skoro i tak w planach jest turbo od 120d ( o ile pasuje... )
  12. Cześć, w kumpla beemce jedynce (e87) jest problem z nastawnikiem turbo. Jest to 118d, 122km taki sam silnik jak w e90. Komp pokazuje błąd 44cc (Air charge pressure controller), turbo wstaje leniwie od 2.5tys obr, a pełną moc osiąga dopiero przy 3tys. Najprawdopodobniej padł nastawnik, bo przy gazowaniu na postoju wcale się nie rusza. Przy odpalaniu i gaszeniu też. Przy zamykaniu i otwieraniu auta jednak się odzywa. Jako że chce on zrobić z niej ok 200km, padł wybór na turbo z wersji 20d, czyli 163km. Ale w większości to Garretty, głównie z e60 itp z innym nastawnikiem (ale również na taką wtyczkę). I stąd pytanie, czy turbiny można stosować zamiennie? Ewentualnie wie ktoś które piny zamienić? Pierwsze 2 foty, turbo Mitsu 122km, ostatnie Garrett 163km. I drugie pytanko, czy założenie na chwilę większej turbiny bez strojenia wpłynie negatywnie na jazdę? Będzie check itp? W n47 zmieniałem turbo na większe i jeździłem z tym normalnie, auto nie kopciło i jechało jak wcześniej. I czy seryjne wtryski 118d dadzą radę do 190-200km? Widziałem że full serie 122km robią nawet na 170km, ale przy przeróbkach 200+ zawsze każdy ma wtryski '216' i turbo 163km. Proszę o pomoc z tym dziwnym przypadkiem i ewentualnie porady osób które robiły 118d/318d na 120d/320d bo widziałem że kilka takich autek jeździ
  13. Moja jedynka nie łapała się na żadne akcie serwisowe, z tego co patrzyłem po vinie. Niestety
  14. Info dla potomnych, winowajcą był silnik magla. Po zmianie wszystko ok. Spece od regeneracji się za niego zabierały i zepsuły. Gorąco polecam :)))
  15. Odkopuję swój własny post. BT dołożone, śmiga elegancko. Koszt całości 220zł, wystarczy zmiana jednostki i zakodowanie. Na razie nawet bez anteny, mikrofonu itp. To ogarnę później, najważniejsze że już można puszczać muzykę. Potrzeba radyjko jak na foto. Naklejka Magneti Marelli i "dziurki" z przodu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.