Skocz do zawartości

karzeu765

Zarejestrowani
  • Postów

    157
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 118d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karzeu765

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Właśnie to znalazłem... No cóż, wielkie dzięki za pomoc Byłem pewny że D20C to D20C i turbiny będą pasowały, a ta dodatkowo jest z F10 jak tamta poprzednia którą kiedyś zakładałem. Jeden dodatkowy kabelek a tyle zmienia
  2. Kurde szkoda bo trafiło się w super stanie... W poprzedniej beemce kupiłem pierwsze lepsze i działało To z czego szukać? E90 lci 184km?
  3. Było opisane jako F10 520d. Podpiąłem do f20 120d 2012 i błędu brak. Jednak w E91 sypie błędami.
  4. Siemano, muszę odświeżyć post Robię kumpla E91 i chcemy wykonać ten sam mod. Jednak tu pojawia się problem. Auto z końcówki 2007, n47d20a. Turbina z n47d20c, najprawdopodobniej 2013r. Bez przepinania pinów, błąd nastawnika, po przepięciu pinów również błąd nastawnika. Z tego co wiem w 2013r już jest potrzebny piąty kabelek we wtyczce, nie tylko 4 jak wcześniej. Co zrobić w takim przypadku? Jeszcze dodam że podpiąłem do swojej f20 i błędu nie ma, jednak wiązka jest na 5 pinów.
  5. Odzyskałem konto i podsyłam filmik Jakiś czas po sprzedaży mnie natchnęło
  6. Wpadłem również na pomysł montażu turbo z N57 245km , tylko jest ono na obejmę, nie śruby jak wszystkie N47. Chciałem to połączyć z kolektorem wydechowym z B47 które jest przystosowane właśnie pod turbo na obejmę. Tylko ciekawi mnie czy nastawnik będzie działał, jaki będzie dół no i też co ważne, czy chłodnica EGR i dpf będzie normalnie pasował...
  7. Siemka. Jak w temacie, zwiększał ktoś moc w n47 184km? Auto F20, 2012r, 120d. Mam już softa na 215KM i 450nm, jednak jak zawsze zrobiło się zbyt mało. Widziałem kilka projektów na YT, jeden ma jakąś turbo hybrydę, DP, większy IC, pompę z B47 (mam taką w domu) i wyszły okolice 300KM na silniku, 271KM na kołach. Drugi ma pompę CP4.2 z N57, turbo gtb2056vzk na customowym kolektorze wydechowym, wzmocnione sprzęgło, cooler i dp. Generuje moce powyżej 300KM... Jednak mi wystarczą okolice 240-250km, ale zdecydowanie wolałbym zachować DPFa w swoim aucie. Myślicie że to wykonalne jak najmniejszym nakładem pracy i pieniędzy? Czy turbo hybryda, pompa z b47 i ewentualnie cooler wystarczy?
  8. Tak tak, słyszałem o tym. Ale znalezienie turbo Mitsubishi z wersji 163km w normalnej cenie i ze sprawnym nastawnikiem graniczy z cudem A garrettów jest trochę do kupienia, można wybierać.
  9. Jedynie sprawdzałem nastawnik, ruszał się dość ciężko. Popsikałem trochę wd40 i starałem się nim poruszać. Teraz chodzi trochę lżej. Jak go ręcznie wsunę, to po odpaleniu i dodaniu gazu się wysuwa, ale już zostaje w pozycji wysuniętej. Jeśli trzeba rozbierać turbinę to nie wiem czy jest sens to robić, skoro i tak w planach jest turbo od 120d ( o ile pasuje... )
  10. Cześć, w kumpla beemce jedynce (e87) jest problem z nastawnikiem turbo. Jest to 118d, 122km taki sam silnik jak w e90. Komp pokazuje błąd 44cc (Air charge pressure controller), turbo wstaje leniwie od 2.5tys obr, a pełną moc osiąga dopiero przy 3tys. Najprawdopodobniej padł nastawnik, bo przy gazowaniu na postoju wcale się nie rusza. Przy odpalaniu i gaszeniu też. Przy zamykaniu i otwieraniu auta jednak się odzywa. Jako że chce on zrobić z niej ok 200km, padł wybór na turbo z wersji 20d, czyli 163km. Ale w większości to Garretty, głównie z e60 itp z innym nastawnikiem (ale również na taką wtyczkę). I stąd pytanie, czy turbiny można stosować zamiennie? Ewentualnie wie ktoś które piny zamienić? Pierwsze 2 foty, turbo Mitsu 122km, ostatnie Garrett 163km. I drugie pytanko, czy założenie na chwilę większej turbiny bez strojenia wpłynie negatywnie na jazdę? Będzie check itp? W n47 zmieniałem turbo na większe i jeździłem z tym normalnie, auto nie kopciło i jechało jak wcześniej. I czy seryjne wtryski 118d dadzą radę do 190-200km? Widziałem że full serie 122km robią nawet na 170km, ale przy przeróbkach 200+ zawsze każdy ma wtryski '216' i turbo 163km. Proszę o pomoc z tym dziwnym przypadkiem i ewentualnie porady osób które robiły 118d/318d na 120d/320d bo widziałem że kilka takich autek jeździ
  11. Moja jedynka nie łapała się na żadne akcie serwisowe, z tego co patrzyłem po vinie. Niestety
  12. Info dla potomnych, winowajcą był silnik magla. Po zmianie wszystko ok. Spece od regeneracji się za niego zabierały i zepsuły. Gorąco polecam :)))
  13. Odkopuję swój własny post. BT dołożone, śmiga elegancko. Koszt całości 220zł, wystarczy zmiana jednostki i zakodowanie. Na razie nawet bez anteny, mikrofonu itp. To ogarnę później, najważniejsze że już można puszczać muzykę. Potrzeba radyjko jak na foto. Naklejka Magneti Marelli i "dziurki" z przodu
  14. Temat zamknięty, wszystko rozwiązane. Światłowód który kupiłem pasował we wtyczki, ale świecił nie w tą stronę co trzeba (z radia świecił lewy przewód, z licznika również lewy przewód). Po przerobieniu wtyczki i odwróceniu przewodów wszystko gra
  15. Mała aktualizacja, wyświetlało się dalej BKOMBI, a w przypadku 6wa powinno być KOMBI. Na innym forum ktoś pisał że wystarczy usunąć BKOMBI, a KOMBI powinno się znaleźć po wyczytaniu listy ECU. Tak jednak się nie robi. Raz pojawiło się KOMBI po wyczytaniu ECU w TAL CALCULATION. Ale nie dało się nic zrobić, wszystko na czerwono. Może to wina źle zakodowanego radia? ESYS pokazuje HU_Entrynav a bimmercode HU_NBT
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.