Skocz do zawartości

konigister

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e60 2.0d n47 2007r.

Osiągnięcia konigister

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jeżeli masz skrzynie automatyczną to w 100% winny będzie wymiennik ciepła ASB. Jest to chłodniczka w której również jest termostat. Gdy jest uszkodzony to najczęściej jest on cały czas otwarty przez co płyn chłodniczy krąży przez duży obieg również chłodnicę przez co szybko się wychładza mimo, iż termostat główny jest sprawny.
  2. Witam, problem dotyczy wymiennika ciepła w bmw e60 n47d20a, silnik się nie dogrzewa mimo oryginalnego termostatu głównego (termostatu EGR nie posiadam), chciałbym wymienić chłodniczkę na jakiś zamiennik, ponieważ oryginał kosztuje ponad 1000zł (tak znam temat th580, lecz wolałbym wymienić uszkodzoną chłodniczkę) czy ktoś zakładał jakiś zamiennik i mógłby się podzielić opinią lub coś podpowiedzieć ? słyszałem, że chodniczki NISSENS się dobrze sprawują? Z góry dzięki za odpowiedzi :D
  3. Witam, chciałbym zapytać, ponieważ w internecie nie znalazłem odpowiedzi, chodzi o wężyk odmy prowadzący do separatora oleju https://prnt.sc/20mq1wv lekko się pocił wiec go wymieniłem, z separatora oleju prowadzi on do przewodu powietrza, w którym zauważyłem nagar https://prnt.sc/20mqjvf czy powinien się on tam znajdować?(ten nagar) i czy ten wężyk powinien się pocić olejem? skoro z tego co wiem służy on do przepływu powietrza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.