Cześć, pacjent E61 520d 177hp, 2010r. Parę problemów, ale od początku: 1. Regeneracja DPFu aktywuje się średnio co 150km. Auto użytkowane głównie w mieście, ale zalicza trasę głównie w celu wypalenia. Monitorując wypalanie w BimmerTool, sadza spada ostatecznie do 6-8%, a potem od razu wchodzi na 35-40%. 2. Auto często gubi moc, nie dymi, ale zachowuje się jakby miało jakieś 30 koni mniej, mam wrażenie że świeżo po wypaleniu jest okej, ale za kilkadziesiąt kilometrów problem wraca. 3. Wg mechanika jest nieszczelność spalin przy turbo a podkładki pod wtryskami do wymiany. 4. Dzisiaj pokazał się też błąd 4CA0 (czujnik ciśnienia oleju). 5. Może mi się wydawać, ale minimalnie wzrasta poziom oleju. Wiem że to możliwa zasługa DPFu. 6. Zacina się cięgiełko EGRa, mechanik je przesmarował i teoretycznie ma to na jakiś czas wystarczyć ale kto to wie. Wg mechanika od BMW, problem z DPFem i brakiem mocy może leżeć w czujniku ciśnienia spalin. Założone 2 inne używki i problem nie zniknął, teraz sugeruje kupno nowego oryginału, jeśli to nie poskutkuje to zaprasza do siebie na DPF off. Oczywiście chciałbym tego uniknąć. Do sterownika silnika wrzucony najnowszy soft, sprawdzone wiązki elektryczne i sam sterownik. Adaptacje DPF zresetowane. W tej chwili auto czeka na wymianę podkładek pod wtryskami, same wtryski wg BT nie leją, chociaż wiem że nie jest to wiarygodny test. Od sierpnia wymienione: -koło pasowe -2 używki czujnika ciśnienia spalin (na obu błędy) -wszystkie świece i sterownik Dziękuję za pomoc.