Są jeszcze inne znaki po za dwoma na kołach wylotowych i jednym na kole pasowym? Sprawdziłem te znaki na wylotowym. Strzałka na pierwszym kole wskazuje na niecałą godzinę 9 (na gładź bloku zaworów), koło za nim, od rozrządu, podobnie. Pierwsze wałki i ich krzywki wskazywały ok. 2h i 10h, przecinały się. Na obudowie rozrządu znalazłem symbol, ale na kole pasowym nic nie ma przez co nie jak sprawdzić położenie wału. Rozebrałem vanosy. Uszczelki teflonowe wyglądają na wymieniane. Na korpusie i "deklach?" są lekkie przytarcia, łożyska igiełkowego jeszcze nie sprawdzałem, ale nie słychać żeby się rozpadało i nie czuje luzu. Widziałem też przytarcia na dzwonkach/ślimakach, rysy wyglądały na coś grube i mają wyczuwalny luz w każdej płaszczyźnie. Wysunąłem je i następnie cofnąłem do poprzedniej pozycji. Słyszałem że przy niektórych silnikach nie powinno się kręcić wałem w lewą stronę, ale tutaj nie znalazłem takich przeciwwskazań przez co zakręciłem w lewo wracając do poprzedniej pozycji ustawienia dzwonków. Zaznaczyłem punkty markerem aby mieć pewność, że wróciły na swoje miejsce i się udało. W jaki sposób mogę jeszcze sprawdzić pozycje wału? Czy takie przytarcia na vanosie i dzwonkach mogą być? Czy luz na dzwonkach jest normalny? Znajdę gdzieś instrukcje, gdzie opisane jest jak złożyć i ustawić rozrząd?