Skocz do zawartości

bdibit

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D 2006

Osiągnięcia bdibit

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany! DPF sprawiał problem dokładnie jak opisałem. Teraz rozpędza się jak fabryka chciała :D Przyszła informacja dla osób szukających pomocy z podobnym problemem jak u mnie, pamiętajcie żeby co 100k km zrobić odmę w samochodzie, mała i tania rzecz a może dobić auto. Miłej jazdy! Dzięki za pomoc!
  2. Mam, Dzięki wszystkim za pomoc mam nadzieje że moja lista problemów komuś pomoże! Auto przeszło regeneracje turbiny i jest teraz słyszalna i odczuwalna jednak pojawiły się kolejne problemy :') Po przejechaniu 150km do Katowic sprawdziłem błędy i pojawiły się takie: Dodam też że auto przy 3k obrotów traci moc i samo odłącza turbinę przynajmniej tak mi się zdaje ============1============== C080A Raw: 480A Description: Pending fault present, Test has not been completed, Validated fault present at time of request ============2============== C0D00 Raw: 4D00 ============3============== P0407 Raw: 0407 Description: Exhaust gas recirculation (EGR) valve position sensor B - low input ============4============== C0D00 Raw: 4D00 Description: DPF ERROR CODE ============5============== P14A7 Raw: 14A7 Description: Diesel Particulate Filter System Flow Resistance Too High Udało mi się nawet włączyć wypalanie po wstawieniu nowego termostatu Pytanie brzmi czy myślicie że może chodzić o DPF, przynajmniej mi się tak zdaje po tym co znalazłem na temat tych błędów ("Description"dodawałem ja)
  3. Dzięki za pomoc! wymianę mam pod koniec tygodnia, dam znać czy się udało naprawić może komuś się przyda na przyszłość :D
  4. Faktycznie sprawdzając na komputerze kiedy była regeneracja ostatnia DPF się trochę zdziwiłem bo to było sporo tysięcy kilometrów temu, czyli myślisz że turbina może być sprawna?
  5. Hej mam mega ważny problem zdaję mi się że z turbiną. Przy podpięciu do komputera i sprawdzenia wartości jakie daje turbina wyszło mniej więcej coś takiego: Wartości podczas przyśpieszania __________ Ciśnienie powietrza doładowania: wartość rzeczywista = 1347,9 milibar Ciśnienie powietrza doładowania: określona wartość = 2533,9 milibar Zawór sterowany przy turbinie podczas dodawania gazu schodzi normalnie ale później skacze zamiast chodzić równo Błędy __________ Brak Check Engine Błędy ECU: 44CC - Charge-air pressure controller 4530 - Charge-air pressure control 4CF3 - Exhaust backpressure sensor Zwrotne ciśnienie wdechowe pokazywało 0 ale problemem okazał się być rozerwany przewód https://ibb.co/CtRsL4V Pytanie brzmi czy bawić się w regeneracje turbo czy kupić nowe, a może problem leży w czymś innym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.