Skocz do zawartości

helyane6

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2004

Osiągnięcia helyane6

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. To nawet lepiej patrząc na mój problem z nieprzyjemnym zapachem wydobywającym się z wydechu. Akurat będą mogli chłopaki na warsztacie coś pokombinować. Rozumiem w takim razie, że poza wydechem reszta zawieszenia wytrzyma bez większych przeszkód? :8)
  2. Cześć wszystkim. Na wstępie napiszę, że czytałem wszystkie tematy dotyczące przeskoku z R4 na R6, ale odnosiły się głównie N42. Nie wiem, te N46 jakieś rzadko spotykane. Trafiło mi się widocznie jak ślepej kurze jajko. Do rzeczy, mój silnik (N46B20A) pomału przechodzi na emeryturę i zaczyna klękać. Buda jest w bardzo dobrym stanie, więc postanowiłem pożegnać się z tym silnikiem, który kupiłem i okazał się wtopą. Auto nie służy do upalania, jest dla mnie do daily dlatego podziękuje za wszelkie za i przeciw w kupowaniu silników 2.5+. Wybrałem, że chciałbym wsadzić do niego serduszko M54B22. Tutaj przechodzimy do meritum sprawy. Czy jakaś dobra dusza może mi powiedzieć jakie podzespoły poza motorem z osprzętem będę musiał wymienić koniecznie, a które mogą pozostać z 318i? Dodatkowo odrazu taki poboczny temat, sondy lambdy źle pracują, katalizatora brak leci bogata mieszanka i w efekcie z wydechu niesympatycznie śmierdzi, czuć na postoju, ale nie kopci. Myślicie, że po wsadzeniu nowego motora i wrzuceniu emulatorów plus strojenie komputera coś się z tym uda zdziałać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.