Skocz do zawartości

smokemk

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E34 1993 rok M52B28TU

Osiągnięcia smokemk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Będę zrzucał głowice i regenerował ponieważ ewidentnie słychać szklanki chociaż są nowe (podobnież mogą być wadliwe nawet jak są nowe) dam znać co było bo pół internetu się z tym boryka i nikt nie zna przyczyny.
  2. Ciśnienie oleju w miejscu czujnika ciśnienia wzorowe dzisiaj podpinałem. Zrobiłem płukankę ropa jak polecił mi znajomy. Efektu brak ani lepiej ani gorzej. Chodzi ci o zaworek ten w podstawie filtra ? Filtr oleju zawsze jest pełen oleju w moim i przypadku i najgorsze i najlepsze w tym wszystkim że nie klepie mi na zimnym zazwyczaj powoli zaczyna jak wskaźnik temperatury przekroczy niebieskie pole i olej jest coraz bardziej nagrzany jak już się nagrzeje to klepie jak szalony. Jak dodam gazu klepanie przyspiesza wraz z obrotami, nie pomaga ani wciśniecie sprzęgła ani nic. Już nie mam siły tyle czasu walczę i nic. Forum przekazane wszystkie razem z zagranicznymi i zero odpowiedzi u mechaników widzę tylko rozłożone ręce nikt nic nie wie...
  3. Witam posiadam E34 z silnikiem M52B28TU po swapie który był robiony nie dawno. Silnik pochodzi z BMW E39 i juz przy zakupie były te stuki słyszalne ale stwierdziliśmy z mechanikiem że da się to ogarnąć przed swapem a cena jest atrakcyjna więc silnik zakupiłem i wsadziłem do mojego E34. Problem próbujemy rozwiązać od Marca bieżącego roku. Cały silnik przekopany, sporo kasy wsadzone a problem nadal jest i wszyscy rozkładają ręce. Sprawdzone i wymienione rzeczy: -Nowe panewki -Nowe szklanki przy okazji wałek wydechowy (był lekko porysowany) -Sprawdzona kompresja (wzorowa) -Sprawdzone ciśnienie oleju (przy czujniku ciśnienia wzorowe w innym miejscu lekko za małe) -Podmieniona dwumasa (dzwięk najgłośniej słychać przy łączeniu silnika ze skrzynią) -Cały dolot uszczelniony wraz z Disą plus inny kolektor dolotowy -Sprawdzony rozrząd wraz z Vanosami wszystko w dobrym stanie -Odpinany każdy wtrysk po kolei zero efektu -Sprawdzone cylindry i luz na tłokach -Świece wymienione i dokręcone poprawnie żadna nie pękła ani nic z tych rzeczy -Sprawdzony kolektor wydechowy (szczelny) -Wymienione łożysko które jest za dwumasą na wale korbowym -Nowe sprzęgło i docisk Niedawno wymieniłem olej z 10W40 na 5W40 Motul X-Cess 8100 i zastosowałem dwie płukanki ze względu na objaw zaniżonego ciśnienia oleju niestety nic to nie dało. Prosze o jakąkolwiek pomoc bo już brakuje pomysłów gdzie szukać. W ostatnim czasie z pojedynczego stukania zmieniło się tak jakby w podwójne w linkach poniżej są filmiki przed zmianą dzwięku i po. Pojedyncze stukanie : Stukanie podwójne :
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.