Witam, Posiadam BMW E90 320i N46 2005. Ostatnio, samochód z powodu awarii, musiał zostać przewieziony na lawecie, do mechanika. Po odpaleniu samochód drgał, nie trzymał obrotów i gasł. Udało się ten problem wyeliminować poprzez wymianę świec i cewek. Niestety jeden problem nie został rozwiązany. Samochód by mógł być normalnie użytkowany musi po odpaleniu złapać temperaturę 80°C. Próbując zakręcić na postoju, zimny samochód, powyżej 2k obrotów, auto gaśnie. Podejrzenie padło na: tu cyt. "jeden z zespołów pomp paliwa w zbiorniku (jeden jest z filtrem i regulatorem ciśnienia), mimo że podczas monitorowania, praca pomp pod komputerem wychodzi w normie". Czyli wyniki z komputera w normie, ale podejrzenie skierowane jest na pompę. Dodam tylko, że mechanik sprawdził (podmieniając): vanosy, czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka rozrządu, elektrozawory (nastawniki) + sprawdzony separator w pokrywie (membrana cała), rurka separatora (cała), zweryfikowany dolot pod kątem nieszczelności, rozrząd ustawiony prawidłowo, vanosy też, łańcuch napięty, kompresja w normie. Mechanik nie miał niestety pomp i nie udał się ich podmienić. Niestety o kupno pomp poprosił mnie. Tylko ja potrzebuję pewności, o którą konkretnie pompę chodzi (żeby nie brać dwóch) i o pewność czy faktycznie problemem jest pompa. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie to chętnie ich wysłucham. :cool2: Pozdrawiam