Skocz do zawartości

wizjoner1

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sochaczew

Osiągnięcia wizjoner1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam moje pytanie jest z punktu widzenia bardzo proste ale i zarazem trudne. Zakupiłem auto bmw e36 325i automat i zaczynam właśnie go przerabiać na manual. Wiązke i komputer(sterownik) Silnika Manualnego mam natomiast co z tylnym mostem? Czy Dyfer też mam wymieniać? Czy w zależności od skrzyni biegów jaka była wkładana tj. manual lub automat również zakładano odmienne dyferencjały. Chodzi oczywiście o radość z jazdy.Bardzo proszę o pomoc. Został mi dyfer z silnika 2.0 manual takze mogę go założyć, stąd moje pytanie. Pozdrawiam i dziekuje za rzetelną pomoc
  2. problem leżał w osprzecie.Człowiek który mi przekładał motor zabawnie zostawił Cześć opsprzetu z 2.0.min kollektor ssacy.On był tutaj głównym winowajca.Na śruby pasuje ale kanały 2.5 ma wieksze co jest logiczne z fizycznego punktu widzenia.Na dole na bloku przy zaworach dolotowych szczelności praktycznie nie było żadnej.brał powietrza ile wlezie lewego.Sygnały z przepływomierza były nic nie warte.Na niskich opbrotach chodził jak czołg.Dławił sie powietrzem które było łapane pod kolektorem praktycznie na kazdym z 6 cylindrów.stad problemy z mieszanka i strzały w kolektorze ssacym, praca na 4 -5 czasem nawet3 cylindrach.poniewasz czesc mieszanki zostawało nie zassane w kolektorze ssacym dochodziło tam do strzałow.Dlatego uczulam wszystkich swapowiczów na dokładne i pełne przekładanie bo byle wężyk, czy kabelek może zepsuć radość z jazdy.To by było chyba na tyle.kolektor zamieniłem silnik chodzi bardzo dobrze.Pozdrawiam
  3. Prawda mogłem gazować ale też do pewnego zakresu obrotów.Okazało się ze winna za wszystko jest papka paliwowa.Zamontowany był chniski zamienniek, który wkrótce całkowicie sie rozssypał.Dodatkowo piach w baku.Papka nie dawała odpowiedniego cisnienia co odbijało sie na jezdie w wwiadomy sposób.Wymieniłem papke paliwa i teraz lata.POzdrawiam
  4. co do kolegi który nie może zamknąc obrotomierza to wedłóg mnie powinien sprawdzi podobnie oprzęt czy cały jest z tego silnika.szczególnie wtryski.objawy skazuja na brak odpowiedniej ilości paliwa w mieszance na bardzo wysokich obrotach.Taki silnik potrzebuje troche paliwa.Sprawdz wtryskiwacze, następnie czy pąpka paliwowa daje odpowiednie ciśnienie w ukladzie paliwowym.Czy filtr paliwa nie jest zamały.Czy przewody paliwowe nie są gdzieś załamane albo za małe. W większości takich przypadków to właśnie osprzet nie dokońca pasuje
  5. wydaje mi sie, że problem stanowi wybitnie sklad mieszanki!!! ja swapa robiłem 2.0 na 2.5 i obiawy miałem skrajnie takie ale ze wzgldu na bład w przekładce. Czy cały osprzet jest od 2.8, szczegolnie chodzi o układ dolotowy??Gumy, kolektor ssacy, i tak dalej.Niechodzi o elektronike.Gdzieś za przepływomierzem łapie wedłóg mnie powietrze.Dokręć kolektor ssacy do bloku a najlepiej wymień uszczelki, albo silikonem pochlap. u mnie właśnie tam ciągnął powietrze.Na wysokich obrotach silnikowi wręcz pomaga większa ilość powietrza, stąd tak dobe wyniki jakie na nim osiągnąłes.Na niskich wieksza ilość powietrza przeszkadza.U mnie chodził raz na 4raz na 5 a na wysokich obrotach wszystko mu przechodziło.Odbijało sie to wszystko też na zużyciu paliwa.Spróbuj sprawdzić może cos poluzowało,albo przedmuchało.POzdrawiam
  6. Silnik M50 bez Vanos Ostatnio po wizycie w warsztacie zalecono mi wymiane kolektora dolotowego Ssącego.I teraz moje pytanie do was.Czy miedzy silnikami 2.0 - 2.5 jest różnica między kolektorami ssącymi.Głupia sprawa poniewasz kolektor ssacy na moim aucie jest z silnika 2.0 o czym jestem niemal pewny. Czy te kolektory do obu silników sie od siebie różnią. Wizualnie z wieszku nie ma miedzy nimi zadnej różnicy.NA śruby rowniez pasuja, natomiast problem jest w czasie ich pracy.Na moim silniku stwierdzono nieszczelność olbrzymią kolektora przy dole czyli na zaworach.Zapierdziela lewe powietrze w olbrzymich ilościach.Bardzo prosze o szybką odpowieć i pomoc.POzdrawiam
  7. Silnik M50 bez Vanos na automatycznej skrzyni biegów.Ogolnie pracuje motor wspaniale i na wolnych obrotach i w czasie jazdy,natomiast brakuje mu buta.W warsztacie podejrzewają sonde lambda, jednak apetytu na paliwo nie obserwuje w aucie wzmorzonego.Jak jade spokojnie auto spokojnie ale wrecz wołowato przyśpiesza i przezuca biegi.Gdy chce depnąć to jakby sie przyksztuszało i ma mnie w d...e Jedzie sobie jakgdyby nigdy nic spokojnie dalej niczym rasowe sejcento.Na wolnych obrotach pracuje spoko.na luzie czyli w polozeniu skrzyni P spokojnie moge gazować,przegazowywać.CZy to coś ze skrzynią???Dziękuje z góry za pomoc
  8. :cry: Panowie auto nadal niedziała.Ostatnio po wizycie w warsztacie zalecono mi wymiane kolektora dolotowego Ssącego.I teraz moje pytanie do was.Czy miedzy silnikami 2.0 - 2.5 jest różnica między kolektorami ssącymi.Głupia sprawa poniewasz kolektor ssacy na moim aucie jest z silnika 2.0 o czym jestem niemal pewny. Czy te kolektory do obu silników sie od siebie różnią. Wizualnie z wieszku nie ma miedzy nimi zadnej różnicy.NA śruby rowniez pasuja, natomiast problem jest w czasie ich pracy.Na moim silniku stwierdzono nieszczelność olbrzymią kolektora przy dole czyli na zaworach.Zapierdziela lewe powietrze w olbrzymich ilościach.Bardzo prosze o szybką odpowieć i pomoc.POzdrawiam
  9. czy czujnika MAP i MAT wystepuja w sterowaniu silnika M50 wczesnej produkcji czyli bez sterowania vanos
  10. Falowanie na wolnych obrotach,brak oznak załączenia ssania silnika,problemy w utrzymaniu obrotów,gaśniecie silnika!!! Oznaki uszkodzenia silniczka krokowego?? Czy może chodzi o usterke czujnika ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym MAP .Niewiem czy tez brac pod uwage usterke czujnika temp. powietrza w kolektorze dolotowym MAT. CZujnika temperatury silnika-płynu chłodzacego CTS wymieniłem. Natomiast zastanawiam sie nad czujnikiem położenia przepustnicy TPS. I teraz moje pytanie jest jesli ktorys z czujnikow byłby uszkodzony na co niestety wyglada, to dlaczego wystepuja strzały w kolektorze.Gdy wciskam pedał gazu najpierw uzyskuje efekt odwrotny czyli chwilowy spadek mocy,tak jakby zanik pracy cylindra-cylindrow a nastepnie strzał delikatny w kolektorze i nagły przypływ mocy.Lewe powietrze raczej nie ma tu miejsca.Silnikowi raczej brakuje powietrza niz ma go nadmiar!!!
  11. Ja przy kolektorze ssacym nic nie grzebałem.Wydaje sie mi ze na pierwszy rzut oka sa identyczne.poszukam jeszcze tego z 2 litrowego motoru.Wydaje mi sie ze powinienem go miec.Napisz mi adres i okolo10tej bym w niedziele sie zjawil!!!Moj nr gg 1848140 .Bardzo dziekuje i pozdrawiam
  12. Niewiem już, co robić.Witas a może do ciebie bym podjechał np.w weekend i zerknąłbyś, bo ja to po ogólniaku jestem i czasami jak do mnie piszesz to wszystkiego nie łapie.Zastanawiam sie nad pozbyciem sie całego auta,bo koszty jazdy nim są straszne.Po miescie to ten motor pali mi prawie 20litrow na 100.Cały czas z kalnisterkiem nie bede jezdził w bagarzniku.Mam jeszcze znajomego w broniszach który rozbiera sedana z identycznym motorem.Cały silnik z osprzetem jeszcze ma, poza przepływomierzem.Niewiem od czego zaczac bo chciałem do niego podjechac i metoda podmiany czesci osprzetu dojsc do problemu.Troche zaluje ze nie ma przepływomierza, bo jeszcze jego bym sprawdzi.Niemam od kogo na chwile podmienic.Wszyscy jezdza na jakis ospojlwerowanych 1,6-1,8 wporywach jakis is lub 2,0 zagazowane.Czy sterownik moze jakis problem robic?Ogolnie wydaje mi sie ze dziala,natomiast czy poprawnia??Podpiecie pod kompa raczej w moim wypadku niewiele pomoże.Najgorsze jest to spalanie!!!
  13. zaraz te wtyczki pojde sprawdzic o których napisałes.Mam jeszcze silniczek krokowy.Moze jeszcze z nim sprobuje??Nie zaszkodzi??
  14. Co do przełożenia,innych elementów to mam problem ze względu na to że 2 litrowy silnik poszedł mi z miejsca.Sprzedałem goły bez osprzetu i komputera za dobra cene.W wekend jestem umowiony na szrocie ze znajomym ktory zezłomował swoje auto z silnikiem o ktorym rozmawiamy.Wszystkie elementy ma poza przepływomierzem wiec mam nadzieje ze wtedy po przekładam reszte czujników i nawet komputer sterujacy.Co natomiast z sada lambda??Czy ona ma tutaj jakies sprawcze działanie.Szczególnie brak z 2,5 a zamienienie jej od 2,0
  15. Silnik nie pracował nigdy na gazie,zarówno ten ktory zdjałem jak i ten ktory włożyłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.