Skocz do zawartości

Youzek

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 320D 2008

Osiągnięcia Youzek

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, jak w tytule usunąłem ostatnio EGR (zestaw zaślepek) i po tym zabiegu przy gaszeniu telepie trochę silnikiem. Przypuszczam, że jest to spowodowane tym, że klapa gasząca jest z nim połączona. Jednak moje pytanie jest takie czy idzie te telepanie jakoś zniwelować lub całkowicie usunąć? Silnik to N47 177km 2008r.
  2. Po wejściu nie widzę właśnie trybu expert. https://zapodaj.net/f03cab97c65e6.jpg.html
  3. Dzisiaj usiadłem do auta z tel. W głównym menu po połączeniu się z autem jest "Airbag Controll Unit" ale w nim są tylko ustawienia pasów bezpieczeństwa.
  4. Witam, jak w tytule od zakupu auta przy odpalaniu auta pojawia się kontrolka "SOS". Próbowałem wykodować go za pomocą bimmercode lecz po wejściu w Instrument Cluster/Expert Mode/3301 CC_ID_Sperre/CC_ACTIVIERUNG_5/Custom Value pokazuje Byte'y od 0 do 3 gdzie na filmie, który oglądałem facet wchodzi w Byte 5 i zmienia 0xFF na 0xF7. Moje pytanie czy ktoś miał taki problem lub wie jak go rozwiązać. Pacjent to BMW E90 2008r N47. https://zapodaj.net/fc04bc40e07e3.jpg.html https://zapodaj.net/6acbe7e8ccbf1.jpg.html https://zapodaj.net/b5b1a774ea626.jpg.html
  5. Dzisiaj zdjąłem kolektor ssący bo chciałem też sprawdzić świece, sprawdzałem dwie jedna ok ta którą mechanik wymienił a druga w kanale tak nagarowana, że większość czasu zajęło mi odkręcanie samego korpusu a nie gwintu. W przepustnicy był żółty płyn i widziałem przecieki z uszczelki głowicy poniżej daje zdjęcia: https://zapodaj.net/95caa383c86d7.jpg.html https://zapodaj.net/109fceb48d316.jpg.html https://zapodaj.net/f4b92e7f1cb4f.jpg.html https://zapodaj.net/e58a0f119eb07.jpg.html
  6. Witam, pacjent E90 N47 177km. Auto dwa tygodnie temu po wymianie rozrządu i sprzęgła przy tym filtrów oraz płynów, w tym płyn chłodniczy. Auto od razu po odebraniu od mechanika pojechało w trasę i już na granicy kontrolka od niskiego poziomu oleju, więc zatrzymałem się na stacji dokupiłem i dolałem ok. 1l. Już wtedy auto miało problem z odpaleniem. Dodam, że mechanik mi wymienił jedną świecę z innym napięciem niż pozostałe, gdzie miałem miesiąc wcześniej zakładane nowe od Beru. Po dojechaniu do miejsca zamieszkania na drugi dzień po powrocie z pracy wywaliło płyn ze zbiornika wyrównawczego. I teraz drugi tydzień auto odpala tak, że aż serce kłuje, raz w ogóle nie odpaliło. Codziennie TYLKO z rana jest plama pod chłodnicą. Dolałem już w sumie 3l płynu chłodniczego w ciągu tygodnia. Również auto kopci na biało przynajmniej jak widziałem przez pierwsze 10km w lusterkach, no i dzisiaj po pracy zszedłem do auta zobaczyć pod korek wlewu oleju a tam masełko, na bagnecie normalny olej ale jeszcze jedna sprawa taka, że ze zbiornika wyrównawczego śmierdzi spalinami. Jestem praktycznie pewien, że to uszczelka pod głowicą jak nie gorzej. Teraz chciałbym sięgnąć porady bo w ostatniego mechanika wrzuciłem ponad 10k a w auto w ostatnie pół roku jak je mam no z 20k. Auto jest przeze mnie skompletowane i jest w bardzo dobrym stanie wizualnym, tylko co jeśli to blok jest pęknięty. Co byście radzili w tym przypadku remont, kupić ten sam silnik czy może już silnik 3 litrowy?
  7. Dałem auto do elektryka w ten weekend pod względem tego zegara i wyskakującego czeka od oleju, lewego postojowego i spryskiwaczy powiedział jedynie, że może to być moduł FRM i trzeba wracać do fabryki bo oleju auto ma, światło też jak się włączy i wyłączy to normalnie działa i płyn do spryski też jest. Na kompie też pokazywał że 24 błędy siedzą w tym 3 świece gdzie miałem wymieniane jakieś 2 miesiące temu ale mówił, że mogą być źle pod wzgledem napięcia dopasowane.
  8. Witam, jak w temacie od początku nabycia auta mam problem ze wskazówką poziomu paliwa, dałem auto do mechanika, wymienili mi pompę paliwa wraz z prawym czujnikiem (pływakiem) i odpowietrzyli zbiornik. Lecz po wyjeździe z warsztatu problem dalej występował więc zakupiłem również lewy czujnik (pływak) już używany ale podobno sprawny. Lecz i to nie pomogło tankuje do pełna i wskazówka albo z poziomu 1/1 się w ogóle nie rusza albo spada dosłownie o parę milimetrów. Moje pytanie co powinienem jeszcze wymienić i czy ktoś jeszcze miał taki problem. Moje BMW to E90 n47 (177km) 2008r
  9. Witam, od niedługiego czasu jestem właścicielem BMW E90 320D (2008) pre-lci. Auto kupiłem w Polsce i na drugi dzień autem jechałem do DE. Przed wyjazdem auto zatankowałem do pełna i wskazówka normalnie poszła do 1/1. Po dojechaniu na miejsce i paru mniejszych kursach auto zatrzymało mi się w środku miasta z 1/4 paliwa na wskazówce. Auto pojechało do mechanika na pace bo myślałem, że pompa paliwa poszła i to samo powiedziałem mechanikowi. Na drugi dzień auto było do odbioru, wymieniona pompa paliwa z czujnikiem na nowe i odpowietrzenie baku. Jednak gdy auto tankuje do pełna wskazówka zatrzymuje się za każdym razem przy 3/4 + wolno się ładuje do tej wartości, po przejechaniu pewnej ilości km normalnie (tak mi się przynajmniej wydaje) schodzi w dół. Moje pytanie jest takie czy ktoś wie co może być dalej nie tak z tym czujnikiem i ewentualnie czy dam radę na własną rękę coś z tym zdziałać, ponieważ ciężko u mnie z czasem w tygodniu, żeby auto zostawiać u mechanika na gwarancje, a to sieciówka i nie wiem ile by go trzymali. Z góry dziękuję i proszę o wyrozumiałość gdyż jestem nowy na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.