Skocz do zawartości

Pscoua

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    rx8

Osiągnięcia Pscoua

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie, nie, chodzi mi o coś innego. Na rynku jest stosunkowo mało egzemplarzy, które spełniają moje wszystkie wymagania opisane w którymś z postów powyżej. Nie chodzi mi o ten konkretny egzemplarz, a ogólnie o cenę zadbanej F20 w takiej konfiguracji. Na ogłoszeniu jest 57k za 2015 rocznik. Po prostu zastanawiam się, czy moje założone 50k starczy na takie auto, czy nie :mrgreen:
  2. :shock: A gdyby faktycznie nie była bita, to warta swojej ceny1 w tej konfiguracji? Jest jeszcze drugi kandydat, poliftowy i bez mpaka, ale jest imo ładniejsza. Czy za tą cenę nie będzie to ulep? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-salon-pl-136km-automat-navigacja-business-sport-line-ID6E0x9s.html#1636152608
  3. Idealna, warta swojej ceny? https://allegro.pl/ogloszenie/bmw-1-m-pakiet-krajowy-harman-kardon-10995763161
  4. Hej, to mój pierwszy post więc witam wszystkich. Na wstępie podkreślę, że przebrnąłem już przez 55 stron tego tematu, więc argument "poczytaj" nie jest w moim przypadku zasadny. :D Przymierzam się do sprzedaży mojej rx8 i szukam bardziej cywilnej alternatywy, która zachowa sportowy charakter. Na początku był pomysł na Megane GT 4 gen, jednak gdzieś z tyłu głowy zawsze była 4ka w coupe. Idealnym kompromisem wydaje się F20. Zasadniczo auto miało być tanim w utrzymaniu, praktycznym kompaktem, który będzie jechał trochę szybciej niż przeciętne auto. Po przejrzeniu kilkunastu ogłoszeń zacząłem wybrzydzać - to fe, a ta nawigacja za mała itd. :mrgreen: Z góry mówię, że tylko benzyna, diesel odpada. Nie ukrywam, że zależy mi na tym, żeby wydać jak najmniej za jak najwięcej, tj. taki must have to automat i największa nawi. Auto przedliftowe musi być w m paku. Jakby miała tą piękną alcantare to byłoby świetnie. Lubię gadżety więc im więcej tym lepiej. Silnikowo bez znaczenia bo i tak będzie mod. Tutaj pojawia się seria pytań: 1. Ile może kosztować auto w takiej specce? Mówię tu o zestawieniu przedlift m pakiet i polifcie, który nie musi być w m paku. 2. Ile trzeba zapłacić za jakieś zdrowe wersje w mocniejszych silnikach, tj. 120i, 125i no i 135i. Na Otomoto widziałem 135i ze Szwajcarii za jakieś grosze, bodajże 50 czy 60k pln. Zakładam, że jest to trup składany z trzech innych aut? 3. Czy poliftowe 3 cylindrowe 1.5 jakoś brzmi? Mówię tu o ewentualnej opcji dołożenia wydechu, chciałbym uzyskać podobny dźwięk jak w chociażby stockowym Golfie GTI. 4. Czy opłaca się brać polift? Czyli, czy Wy jako użytkownicy widzicie jakąś znakomitą różnicę między wyposażeniem / prowadzeniem / użytkowaniem, chociażby ledy vs xenony, może pojawiły się nowe systemy w systemie multimedialnym itd. Planuję pojeździć autem 2 - 3 lata. EDIT: Jeżeli jeździsz autem, które spełnia wyżej wymienione wymagania / znasz kogoś kto jeździ, lub wiesz gdzie szukać - odezwij się do mnie na priv. Zakup planuję jakoś w październiku / listopadzie. Budżet do 50k, zakładam, że będzie to przedlift. Dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.