Skocz do zawartości

HetmanRDM

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D 2005

Osiągnięcia HetmanRDM

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Postaram się wstawić jutro zdjęcia jak wygląda to na samochodzie bo nie jestem w stanie tego dokładnie wytłumaczyć, wydaje mi sie ze mam zdemontowaną całą chłodniczkę razem z termostatem.
  2. Tak, tylko i mnie rzeczywiście wszystko jest dokladnie zaślepione w EGR.
  3. Koło pasowe całe, inne problemy nie pojawiają się. Temperatura sprawdzałem dzis, przy osiągnięciu 90 °C termostat otwiera się. Po chwili węże puchną i ciśnienie robi się bardzo duże. Mimo testów u mechaników na spaliny nastawiam się na najgorsze. We wtorek jestem umówiony w serwisie BMW na akcję serwisową, za darmo sprawdzają stan auta i nie wiem co dokładnie jeszcze. Znajomy pracuje od niedawna w serwisie i mówi że nawet wymyją mi auto, ile w tym prawdy nie wiem ale mają sprawdzić mi profesjonalnym sprzętem czy to uszczelka czy nie. Myślę że wszystko okaże się już we wtorek. Dzieki za pomoc i napewno będę dawał znać co serwis BMW powie.
  4. Witam, od jakiegoś czasu zmagam się z problemem dużego ciśnienia wody w układzie chłodzącym i ubywającym płynem. Oczywiście test spalin w układzie został przeprowadzany nie raz i zawsze dawał wynik negatywny. Zacznę od tego że w samochodzie od jakiegoś czasu mam zaślepiony EGR(zestaw z allegro, zaślepiał mechanik, wyprogramowanie robił elektromechanik). Wymieniałem już pompę wody, odpowietrzalem układ, zmieniałem korki(w każdym przypadku na oryginalne) problem cały czas istnieje. Po odpaleniu samochodu przy otwartym korku od zbiorniczka woda powoli idzie do góry i zaczyna się wylewac. Nie wiem jak to nazwać ale tam gdzie płyn przelewa się tym małym strumyczkiem nie ma stałego przepływu jest tam bardzo małe ciśnienie. Po odkreceniu korka nawet po 5 minutach jazdy skutkuje wydobywaniem sie dużej ilosci powietrza a po chwili wywaleniem wody do góry. Pod samochodem nie zauważyłem jakichkolwiek wycieków, jedynie po odpaleniu przez 5 sekund(nie zawsze, czasem w ogóle ) z rury wydechowej wydobywa się dymek w jasnym błękitnym kolorze lecz nie wiem czy ma to z tym cokolwiek wspólnego ale z tego co pamiętam te obiawy zaczęły się w tym samym momencie. Mam nadzieję ze wszystko odpowiednio opisałem, dodam jeszcze że samochód nie posiada DPF który też jest wyprogramowany przez tego samego elektromechanika(gość jest podobno najlepszy w mieście i zna sie głównie na BMW). Czy może być to wina termostatu? Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam. :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.