Skocz do zawartości

Bolek97

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2002

Osiągnięcia Bolek97

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję wszystkim. Winna była kostka stacyjki, przeczyściłem styki i jest ok!
  2. Problem z radiem też u mnie występuje! Dzisiaj też spróbuję wyczyścić kostkę. Może się uda narazie bez wymiany.
  3. Być może to co za chwilę napisze będzie brzmiało bardzo chaotycznie ale postaram się to jak najbardziej uprościć. Zaczynając od początku: Jezdzilem jak zawsze, nie było z samochodem od dłuższego czasu żadnego problemu. Podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka poduszek, po 2min dołączyła do niej kontrolka skrzyni biegów (skrzynia zmieniała biegi jak należy). Zatrzymałem się na parkingu, wypiąłem aku, poczekałem chwilę, zapiąłem, kontrolka skrzyni już się nie pojawiła została tylko z poduszek. Dodam że nie świeciła mocno tylko się jakby 'żarzyła'. I teraz zaczyna się najlepsze. Przez kilka dni odkrywałem nowe ciekawostki. Otwierając daszek przeciwsłoneczny i lusterko, nie zapala się światło nad nim, tylko w całym samochodzie, gaśnie radio. Po zamknięciu lusterka radio znów się włącza. Do tego zmienia się a liczniku temp/spalanie/itd. Dodam, że przycisk BC nie działał od zakupu. A teraz każde otworzenie lusterka działa jak naciśnięcie BC. Kiedy lusterko jest otwarte kontrolka poduszek świeci mocniej. Teraz dodatkowe smaczki. Niezależnie od poleżenia daszku i lusterka nie działa multi funkcja kierownicy, nie działa klakson, nie działa podrzewanie foteli ani roleta tylnej szyby. Czasem nie słychać dźwięku z radia mimo że jest załączone i po kilku chwilach na parę minut znów działa. Trzymajac wcisniety hamulec naturalnym jest to że światło z tyłu świeci na czerwono, otwierając wtedy lusterko światło mocno przygasa. Jeśli ktoś wie czego szukać i gdzie zacząć będę niezmiernie wdzięczny!
  4. Sory że tak późno! Tak był to panel. Kupiłem inny i jest ok.
  5. Komputer pokazał że nie można się połączyć.
  6. Nie przemierzyłem czy na obu jest 12v muszę to zrobić. Silnik m54b25, 8 tydzień 2002r. Panel ma podświetlenie na przyciskach. Sam wyświetlacz jest ciemny. Brak reakcji na przyciski. Jakiś czas temu pobrałem inpe ale nie wiem czego szukac
  7. F20 sprawdzony - sprawny Podmieniłem z innym bezpiecznikiem lecz nadal panel leży, dmuchawa hula w najlepsze.
  8. Na wstępie chciałby się przywitać ze wszystkimi forumowiczami. Przeszukałem to forum, jak i kilka innych, dodałem zapytania na grupach facebookowych i nikt nie wie co się mogło stać dlatego jako ostateczność zakładam ten wątek. Zacznę od tego, że zagotował mi się płyn chłodniczy stojąc na światłach. Zatrzymałem się, silnik ostygł nabrał normalnej temperatury, a że do domu miałem jakieś 50km droga szybkiego ruchu i temperatura jadąc była ok tylko na postoju się grzał to dojechałem do celu. Na podjeździe zgasiłem samochód i usłyszałem wentylator. Pierwsza myśl - wentylator klimy schładza silnik, wróciłem po kilku minutach ale to nie był wentylator z klimy lecz dmuchawa, która tłoczyła powietrze do auta. Przekręciłem kluczyk ale panel klimy nie zareagował, odpaliłem auto, dalej bez reakcji, dmucha na maxa. Wypiąłem kleme z aku, odczekałem chwilę, wpiąłem, dalej dmucha - panel czarny. Wypiąłem jeża przestało dmuchać panel klimy czarny, mówię pewnie jeż, tak też doradzili mi na fejsie. Kupiłem jeża, tego co wcześniej (jakiś zamiennik) wpiąłem, znów to samo. Bezpiecznik numer 9 jest dobry. Mam nadzieję że tutaj znajdę rozwiązanie problemu lub chociaż kierunek, w którym szukać usterki. Pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.