Skocz do zawartości

Dzida92

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 rok 2007 2.0d 163ch

Osiągnięcia Dzida92

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj zrobiłem test CO2 w układzie dwa razy dla pewności i uszczelka jest dobra pokazuje. Temperature też trzyma dobra. Czasami przejadę 2 km i płyn ucieka czasami przejadę 10 km. Nie wiem czy to możliwe że w 2 chłodnicach używanych które zakupiłem padły korki spustowe te na dole? Korek wlewu w zbiorniczku też zmieniłem nie na orginalny ale nowy.
  2. Wymieniałem dwie chłodnice i leciało w tym samym miejscu. Wątpię że obie mają uszkodzony korek
  3. Witam mam problem z ubytkiem płynu chłodzącego. Wymieniałem chłodnice bo stara pękła dodam że była napuchnięta lekko od dołu. Po wymienie na nową cały czas ucieka mi płyn gdzieś dolem koło węża chłodnicy oleju lub korka spustowego. Ucieka dopiero po dłuższej jeździe jak auto się nagrzeje. Już nie wiem co z tym zrobić czy to chłodnica EGR zapchana i spaliny się dostają czy uszczelka strzeliła. Płynu w ojeju ani na odwrót nie widać. Dodam że przed wymianą wszystko było dobrze.
  4. Witam. Zakupiłem właśnie BMW e90 2.0d 120kw 163 konie w automatycznej skrzyni. Z racji tego że auto ma sporo przejechane chciał bym zmienić albo upewnic się że w skrzyni jest wystarczająco oleju. Mam pytanie gdzie znajduje się korek wlewu oleju do skrzyni biegów. Jest on na skrzyni obok korka spustowego? Bo nie wiem czy sam się podjąć zmiany całej miski i czy dam radę później wlać olej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.