Skocz do zawartości

Ryszu_e46

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330CI 2000r

Osiągnięcia Ryszu_e46

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak tak czujniki są okej. Wyciągnąłem pół osie i ogólnie wyglada to tak ze po koronce zostały tylko wzery w miejscu gdzie koronka miała otwory, tak dla potomnych wspomnę jeszcze ze do 330 w automacie idzie koronka 94 mm mimo ze w internatach piszą ze powinna być ta standardowa. Swoją droga ktoś kto wymyślał cenę tej większej nie mógł być trzeźwy, kiedy mniejsza kupisz za 20 to ta zaczyna się od 100 z hakiem w to zwykła metalowa opaska z dziurami
  2. No wiec tak mam nie działa asc i wszystko co idzie z czujników tył. Czujniki wymienione na oryginalne, sterownik sprawdzony i działa na 100%, po podłączeniu do łapka czujniki tył nie pokazują żadnej prędkości cały czas jest 0 km/h. A wiec teraz moje pytanie na które nie mogę znaleźć odpowiedzi od 3 dni. A mianowice jestem na 80 procent pewny ze ze problem leży w tym ze czujniki nie maja kontaktu z koronka, ale tu robią się schody. Warto by było teraz wspomnieć cóż to jest za e46, a jest to 330ci w automacie po przekładce z Angola (bo to ponoć ważne). Ciągnąć dalej są dwie możliwości odczytu danych przez czujnik, z koronki (mam nadzieje ze to będzie to) i z pierścienia magnetycznego w łożysku. Lecz największy problem w tym ze nie wiem gdzie jest u mnie, a to dlatego ze łożyska wymieniałem kilka tyg temu w ze nie mam prasy to oddałem to komuś innemu i nie wiem czy dobra strona osadzili łożysko + nawet nie jestem na 100% pewien czy kupiłem łożysko z pierścieniem niby było z jednej strony czarne a z drugiej czerwone ale czy miało te paski to za nic nie pamietam, a no i oczywiście lozyska nie bida tylko fag. No a druga ta koronka niby proste zobaczyć czy jest ale u mnie pół ośki są tak zardzewiałe ze ciężko stwierdzić chociaż ja bardziej bym obstawiał ze jej tam nie ma. a ze auto jest złożone to mam tylko zdjęcie. A wiec kończąc bo się trochę rozpisałem. Czy odpowie mi ktoś na pytanie w jakich wersjach abs był na koronce na pół osi a w jakich pierścień magnetyczny na łożysku. Jak przyjdzie mi wydzierać nowe lozyska to trochę się zirytuje… Dzieki za uwagę i proszę dajcie jaka radę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.