Skocz do zawartości

ICE74

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 320d

Osiągnięcia ICE74

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. kkx5 nie wiem jakim modelem jeździsz ale e90 z 2011r po odłączeniu aku powinno sie kodowac poniewaz pokqzuje błąd ale mozna tak jak wczesniej napisalem poczekać i auto samo sie nauczy. Ponadto taki komentarz to pisze pracownik BMW
  2. Witam wszystkich forumowiczów chciałem przedstawić wam sytuacja jaka spotkała mnie w serwisie BMW Bydgoszcz. W czasie akcji serwisowej wymieniają przewód raczej kostkę z przewodem wysokiego napięcia za schowkiem na rękawiczki. Wymiana taka trwa około półtorej godziny tak naprawdę nic się nie zmienia ponieważ w naszych BMW nie masz żadnych wskaźników mówiących o doładowaniu czy temperaturze cieczy czy też temperaturze oleju więc nie mamy świadomości o niektórych ważnych wskazaniach. Jednakże ja zakupiłem wskaźnik który jest podłączony na stałe do OBD i pokazuje mi przede wszystkim temperaturę cieczy i jeszcze kilka innych wskazań również chwilowe ładowanie akumulator. Po wymianie wyżej wymienionego przewodu zauważyłem że ładowanie akumulatora jest bez przerwy jak z większości aut czyli około 14,5 volta. W moim aucie występuje urządzenie inteligentnego ładowania i odzyskiwania energii podczas hamowania a po wymianie przewodu przestało to działać. Napisałem maila do BMW Polska o zaistniałej sytuacji pojechałem również do serwisu w Bydgoszczy B naprawię lin to co zepsuł Jednakże główny serwisant w Bydgoszczy powiedział że nie mam czegoś takiego w moim aucie i że to jest niemożliwe by było coś zepsute. Oczywiście BMW Polska też olała sprawę zdawkowo odpisując że wymiana kabla nie ingeruje w te systemy. Jak wiecie w naszych autach po wymianie akumulatora trzeba go zakodować chyba że przez jakiś czas będziecie jeździć z błędem który wyświetla się lecz po jakimś czasie zniknie ponieważ auto samo się nauczy nowego akumulatora. Miałem taką sytuację rzeczywiście auto Nauczył sie samo więc Panowie z BMW odłączając kabel by zamontować nowy rozłączczyli systemy lecz już nie zakodowali myśląc że w moim modelu nie ma tego systemu bo rzeczywiście nie we wszystkich modelach to jest. Auto obecnie wróciło do stanu sprzed wymiany ponieważ nauczyło się samo i znowu działa mi ten system i trwało to około półtora miesiąca gdzie zrobiłem autem około półtorej tysiaca km. Więc sami widzicie jacy mechanicy pracują w serwisach i ignoranci którzy nie słuchają klientów bo nie przyjechali do nich na przykład x szóstym czy X7. To są zmieniacze części a nie mechanicy którzy powinni myśleć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.