Skocz do zawartości

Pawex129

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 330d 2008 177km

Osiągnięcia Pawex129

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pewności nie mam bo patrzyłem od strony turbo. Jedyne co to brak śladów spawania lub cięcia na puszce od katalizatora. Rozumiem że mogę to zrobić w serwisie lub u kogoś kto zajmuje się czipowaniem ale czy zrobię aktualizacje sam? I ewentualnie za pomocą jakiego urządzenia?
  2. Witam, od roku jestem posiadaczem E91 z N47. Problem mój polega na tym że poprzedni właściciel coś pokombinował i nie działa mi DPF. Auto nie wykazuje żadnych błędów poza błędem niewłaściwej sumy kontrolnej 41ED 41FD, jedynym objawem jest czarna końcówka rury wydechowej( niekiedy są nawet zacieki z sadzy) i zamulenie silnika. Po podłączeniu bimmera lub innych programów wychodzi że niżej wymienione parametry są zaprogramowane na stałe: ciśnienie spalin 1649, temperatura spalin -50 stopni, popiół 0,0g sadza 1,5g procent sadzy 2%. Regulacja zaplanowana aktywna przerwana wszędzie x, dystans od regeneracji 0. Dodatkowo nie mogę włączyć wypalania pisze że zadanie ok ale nic się nie dzieje. Dla sprawdzenia wypialem ww. Czujniki i od razu wyskoczyły błędy. Autem jeżdżę na codzien ale ostatnio spawałem łącznik elastyczny rury i zobaczyłem że w środku jest DPF a powinno go nie być przy takich kombinacjach, na puszce również brak śladów ingerencji, boje się że się zapcha całkowicie i jeszcze coś się uszkodzi. Jak wybrnąć z tej opresji, czy ktoś wyłączył te czujniki inpą czy wgrał amatorsko jakiś program? Pomocy
  3. Filtra nie ruszałem, powinien być na miejscu a to screen z bimmer https://zapodaj.net/5128236c022a2.jpg.html
  4. Witam Mam mały problem z moim E91 n47. Auto kupiłem w zeszłym roku i miało czystą końcówkę wydechu i specyficzny zapach spalin jak to ma miejsce w autach z dpf. Po pewnym czasie usunąłem klapki w kolektorze i wydaje mi się że od tego czasu kopci rurę. Po sprawdzeniu bimmer tool wyskakują dziwne rzeczy mi. Temperatura spalin -50, popiół 0, sadza 1.5g, liczba udanych regeneracji -1, dystans do wymiany dpf 250000, ciśnienie wsteczne 1648 . Jeżdżę kilka miesięcy i te wartości się nie zmieniają, cały czas to samo. Przy wymuszaniu wypalenia jest Ok ale nic się nie dzieje. Dodam że programowalem światła bimmer config bawiłem się również carly i deep obd. Czy mogłem przez przypadek wyłączyć dpf? Dodam że nie ma żadnych błędów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.