Proszę o pomoc w sprawie błędów po diagnostyce samochodu BMW 530d, 1999r. Ostatnio zmieniłem pompkę w zbiorniku paliwa (pompka nie oryginalna), i dokładnie od tego momentu dzieje się dziwna rzecz. Gdy gaszę samochód to wszystkie kontrolki gasną, ale samochód nie gaśnie natychmiast tylko silnik pracuje jeszcze około sekundy i dopiero gaśnie. Dzieje się tak średnio, co drugie gaszenie. Czasami podczas jazdy zapala się także kontrolka DDE i silnik trochę inaczej chodzi. Szybkie naciśnięcie na pedał gazu daje mnij więcej taki rezultat jakbym nacisną na pedał gazo dwa razy raz po raz. Gdy zaświeci DDE wystarczy wyłączyć zapłon, i jeszcze raz uruchomić silnik, a kontrolka po 2 sekundach sama zgaśnie. Wczoraj podpiąłem samochód pod moduł diagnostyczny i zdiagnozowałem moduł DDE. Wyświetliło takie błędy: 1195 Raildruckregel - Unterbrechung oder Kurzschluss nach Minus 1190 Raildruckregelung Oba błędy udało się skasować. Postanowiłem się przejechać z podpiętym modułem i laptopem w samochodzie. Znowu zaświeciła się kontrolka DDE, i znowu silnik inaczej trochę pracował. Tym razem na włączonym silniku skasowałem błędy DDE i kontrolka zgasłą a silnik zaczął normalnie pracować. Czy opisywane przeze mnie błędy może powodować pompka w zbiorniku paliwa? Przed zmianą pompki paliwa silnik gasł natychmiast i nie zapalała się nigdy kontrolka DDE. Błędy wykazała również diagnostyka modułu Inst.. Luster (chodź nie wiem, co to za moduł) Oto te błędy: F6 CAN Identyfikation fehlt (DME) C7 Tankgeber 1 (Kraftstoffpumpenseite) Tank-Hebelgeber_1 F4 CAN Identyfikation fehlt D7 Tankgeber 2 (ohne Kraftstoffpumpe) Tank-Hebelgeber_2 BE Fehlereintrag uber internen Fehler im Lichtmodul Te błędy także udało się usunąć. I na koniec błąd klimatyzacji: 2 Fehler Nr. 2 Tego błędu nie udało się skasować. Czy może to być opornica dmuchawy, bo podejrzewam, że jest zepsuta? Proszę o pomoc,