Skocz do zawartości

PablloistheBEST

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Chciałbym E60 M54B30

Osiągnięcia PablloistheBEST

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. PablloistheBEST

    E60 stuki dyfra

    znalazłeś powód wibracji ? i jakie auto ?
  2. HEJ ! Wiesz co zmagam się z podobnym problemem. U mnie mam zrobiony cały tył (wszystkie możliwe gumy na poliuretan) plus wahacze itp. a teraz robiłem przód (podobno konfiguracja) i ostatnio zauważyłem że własnie zaczyna drżeć w przedziale 120km+ formalnie nie są to jakieś DUŻE aż wibracje ale widać np. na zamocowanym telefonie w uchwycie że drży. Poszukałem trochę w sieci i w moim przypadku jedyne co zostaje do sprawdzenia to: przeguby wewnętrzne od półosi (niby nie dostępne jako pojedyncza część) Krzyżak (czy nie wybity) przegub na wale od dyferencjału Wyważenie kół na nowo lecz przed sezonem jak pamiętam były wyważane. Poduszki amortyzatorów (podobno mogą powodować podobne wibrację jak są wylane) Podporę wykluczam bo wymieniłem. Co do Ciebie z najszybszych rzeczy sprawdź piastę kół i felgi czy przylgnie są nieskorodowane (wiem że mogą bić) Oraz czy felgi jakie montujesz mają pierścienie centrujące (jak mają to sprawdź stan) Ja może na dniach sprawdzę czy gołym okiem znajdę jak podniosę auto na kobyłkach powód wibracji spod auta
  3. Czy jesteś w stanie podzielić się doświadczeniem ? pomogło smarowanie ? czy przegub na wale ?
  4. Dolaczam sie do pytania ! Jak to jakaś wiedza bardzo tajemna to proszę o priv dogadany się :-D aczkolwiek wydaje mi się iż po to jest forum/grupa aby się dzielić takim info
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.