Skocz do zawartości

Japkoo

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 touring

Osiągnięcia Japkoo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Japkoo

    Lampy świecą za nisko

    Wydaje mi sie ze nie oślepiam, bo zamontowałem teraz mocowanie jak ta lala, a lampy jeszcze gorzej w doł świecą. Jadąc żeby je zobaczyć to trseba się wychylić do góry.. No nic, umówiłem się z gościem od lamp i to ogarnie. Tylko dziwi mnie czemu lewa i prawa swieci tak samo nisko, skoro one nie sa od jednego auta a i lewa powinna swieciec niżej. Nawet jeśli Anglik to nie powinien swieciec pod maskę.
  2. Japkoo

    Lampy świecą za nisko

    Widzę trochę wróżenie z fusów w takim razie. Skompletuje najpierw te mocowania by było po bożemu
  3. Japkoo

    Lampy świecą za nisko

    Cześć, to znowu ja :D Kupiłem ostatnio lampy poliftowe z xenonem (każda lampa jest chyba z innego samochodu patrząc po zmatowieniu), miały być sprawne, okazały się, że chyba niekoniecznie.. W prawej lampie na pewno jest urwany jeden regulator, bo w środku wszystko lata i widać, że bolca nie ma. Zacznę może od mocowania - w kupionych lampach w wejściu na żarnik nie było nic o co mógłbym się zaczepić, więc żarnik jest po prostu wpięty w czerwoną wtyczkę, wszystko wsadzone w gumę i się trzyma - pewnie czegoś brakuje. Jak poruszam gumą to lata i żarnik i lekko też tam środek tej lampy, pewnie powinno być przymocowane do tej lampy ale nie mam czym tego zrobić :/ Po odpaleniu auta, xenony idą do góry, ale delikatnie - jak jadę to widzę może 2-4m przede mną. Zgaszę światło, zapale od nowa - samopoziomowanie idzie na dół, po czym wraca do góry. Ruszałem tą gumą żeby podnieść to ręcznie, światło szło do góry, ale szczerze mówiąc końcówka "mocy" tego światła, nie robiło to większej różnicy Kształt światła jest w literę V, przy czym na boki dużo dalej się rozchodzi, środek później jakby pusty. Patrzyłem regulacje przy lampach. Są po dwa bolce na lampę, skrajne nie działają kompletnie, natomiast to przy xenonie lewym działa - mam ustawione maks do góry. Prawa regulacja xenona w ogóle nie działa, ale światło jest na takiej samej wysokości co lewe - pewnie przez te luzy bo ułamany regulator i poszło maks do góry tak samo jak lewy (chociaż dziwne, bo lewy powinen być niżej) Macie może pomysły co jest nie tak? Za samo rozklejenie lamp i wymiane jednego regulatora krzyknięto mi pół tysiąca a może się okazać głównym winowajcą ktoś inny :(
  4. Mam LCM2. Przy wymianie LCM czytałem, że trzeba to kodować dodatkowo.. czy może prościej kupić ten light module, chociaż ten ibus powinien to obsługiwać..
  5. Jak się wie czego szukać :mrgreen: Dzięki Panowie, po przepięciu kabli i odwróceniu kostki (gość zamontował na odwrót :( działa jak natura chciała :) ale taśma chyba i tak musi wylecieć bo cholerstwo hałasuje zanim się solidnie w środku nie nagrzeje
  6. Ten jeden brązowy kabel widać, że jest zmiażdżony na dole ale nie wiem czy to aż takie znaczenia ma Tutaj są tylko dwie kostki, które są podłączone Podpiąłem tez inne guziki multifunkcji i to samo niestety
  7. Hej wszystkim. Jakiś czas temu wymieniłem kierownice 4 ramienna w swoim e39 z 97r na serducho razem ze zwijakiem. Od tego momentu przestał mi działać tempomat oraz multifunkcja. Ta nowa kierownica nie miała tylko w multifunkcji telefonu, ale po kupieniu przycisków z telefonem wszystko ładnie pasowało w kostki. Szukałem na internecie o co może chodzic, znalazłem jedynie ze ktoś miał identyczny problem, wymieniał 3 taśmy i kilka kierownic i nic nie pomogło.. w końcu trafił na inna kierownice i wszystko zaczęło działać, sam nie wiedział czemu - czy trafił na popsute taśmy czy jak.. Czy miał ktoś podobny problem? Niestety swój zwijak uszkodziłem i dlatego musiałem założyć inny. Może rozwiązaniem będzie kupienie tej taśmy po jakichś numerach z oem? Czy może to nie taśma a problem robią przyciski multifunkcji?
  8. Cześć. Posiadam BMW przed 98r i z tego co znalazłem na forum, mam starą wersje LCM (pociągnięcie manetki długich świateł nie działa by włączyć Coming home). Podłączyłem moduł IBUS przez android radio, poustawiałem Coming/leave home światła, niestety po otwarciu auta nic się nie dzieje. Kupiłem ostatnio moduł inny, mam ncs Expert i zastanawiam się czy mogę za pomocą tego programu to zrobić. Obejrzałem kilka filmików ale trochę czarna magia dla mnie. Może da się jakoś zaaktualizować LCM i wtedy przez ten ibus by poszło?
  9. Japkoo

    Wielki szum powietrza

    Tak, i przy listwie brak tej zewnętrznej uszczelki, na każdych drzwiach. Na budzie wymieniałem. Patrzyłem wszystkie te uszczelki czy są jakieś dziurawe ale wszystko jest okej. Miejscami są lekko popękane i nie tak sprężyste, słychać to też przy zamykaniu drzwi. Nie chcę w ciemno wymieniać tych uszczelek, bo na allegro widzę że do jednych drzwi to koszt 300-500zł a to tylko drzwi, gdzie jeszcze buda. Drzwi równo przylegają.
  10. Japkoo

    Wielki szum powietrza

    Hej. Borykam się z problemem szumu podczas jazdy. Wiem, temat wałkowany wielokrotnie, ale nie znalazłem tam odpowiedzi na moje pytanie. Powyżej 80kmh słychać straszny szum dochodzący jakby z drzwi, (nie z przedniej szyby). Wymieniłem dziurawą uszczelkę kierowcy, oraz pasażera. Delikatnie pomogło, ale dalej przy 150kmh nie da się praktycznie jechać bez muzyki na full, jest gorzej niż w 20 letnim mercedesie klasy A (sprawdzałem :D ). Po deszczu jak otwieram drzwi to na progach mam wodę - uszczelki nie są już dziurawe, ale też nie są wiadomo nowe. Tam jak jest na progach listwa z napisem BMW, to tam powinna być guma (uszczelka?) w okół tego, u mnie nie ma już tej gumy - tylko czy to miałoby aż tak wielkie znaczenie, skoro jest pełno większych uszczelek zarówno na drzwiach jak i w karoserii? Patrzyłem przednią szybę, to uszczelka jest bardzo popękana, tylko że sum stamtąd nie idzie tylko słyszę go z każdej strony w sumie, a z drzwi kierowcy nawet głupią kałuże słychać. Ktoś tam pisał w innych wątkach o gumie do podnośnika, to nie mam tego. Zaklejałem taśmami też wszystko co się dało, szmaty upychałem, ale nic mi to nie pomogło
  11. Cześć. Chciałbym wymienić sobie tylne oraz przednie lampy na poliftowe. Z tego co czytałem w różnych wątkach, to można jakieś przejściówki kupić i mamy praktycznie plug & play, tylko to były tematy z 2008 roku. Wymieniał ktoś takie lampy? mógłby podpowiedzieć? widziałem nówki nieoryginalne ale pod wersje przedliftowe, tylko drogo bo 1200zł za sam przód i tył drugie tyle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.