Skocz do zawartości

buli95

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d 2012

Osiągnięcia buli95

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, dziękuję uprzejmie za pomoc! W moim przypadku, jak wskazał guzior2, rura jest już uszkodzona od dłuższego czasu. Czyli innej opcji zabezpieczenia tego połączenia nie ma? Tylko wymiana? A czy z tymi wibracjami silnika na biegu mogłaby pomoc wymiana oleju w skrzyni? Auto przebiło niedawno 200 tys. km przebiegu, ale w jego historii oleju w skrzyni nikt nie wymieniał.
  2. Cześć, Proszę o pomoc przy trzech zagadnieniach dotyczących mojego BMW F10 520d rocznik 2012. Zdjęcia: https://imgur.com/a/jlLh7lB 1. Po wymianie oleju i filtrów w jednym z serwisów zauważyłem brak zakrętki widoczny na 1 zdjęciu. Co to za element? Ta zakrętka jest niezbędna? Jest sens awanturować się o to w serwisie? 2. Zauważyłem, że część z drugiego zdjęcia rozchodzi się, nie jest niczym zabezpieczona. Po zdjęciu osłony silnika była sporo rozszczelniona. To normalne? Da się ją jakoś zabezpieczyć? 3. Tylko na biegu D widoczne są mocne drgania silnika (zarówno przy zimnym i ciepłym silniku). Poduszki silnika (te 2 szt. Okrągłe) wymieniałem ok. 15 tys. km temu. Co jeszcze może być przyczyną?
  3. Cześć, znalazłem przy fotelu kierowcy następującą plastikową część http://imgur.com/a/fQJIX1d Skąd może pochodzić? Nie zauważyłem żeby czegoś gdzieś brakowało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.