Skocz do zawartości

wiewiur222

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M5725D 2001r
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia wiewiur222

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Temat do zamknięcia Wymieniona przepływka, jeszcze raz elektrozawór podciśnienia oraz jeszcze raz ustawiona zmienna geometria i autko płynnie chodzi, przyspiesza nie wchodzi w tryb awaryjny ani nie ma żadnych problemów i dane się pokrywają :wink:
  2. dzięki :D
  3. a to normalne, że sztanga się nie rusza gdy dodaje się gazu?
  4. Zapomniałem dodać, że na rozgrzanym silniku :oops:
  5. No nie bo wcześniej tego nie było i w dodatku coś mi buczy i traci moc dodam kilka razy gazu i przestaje buczeć, ciśnienie wraca i ciągnie bez problemu wiem, że mape trzeba wystroić, ale skoro gubi mi ciśnienie i coś buczy to nie jest normalne a przed wymianą IC/Elektrozaworu podciśnienia i filtra odmy tego nie było.. wczoraj wyczyściłem cały dolot od filtra odmy do turbiny + map sensor coś się poprawiło, ale wchodzi w ten tryb awaryjny i coś buczy nie wiem dlaczego :x a jeszcze dodam, że żadne błędy mi już nie wyskakują, więc dziwne :!:
  6. Witam Pojeździłem parę dni popatrzyłem na inpe błędów nie pokazuje, ale mam inny problem auto wpada w tryb awaryjny i tak jakby nie podaje ciśnienia jakie powinno być docelowe wchodzi np na 1500 lub 2000 a w zmierzonym pokazuje 1018-1100 max i dziwnie auto buczy załóżmy zaczynam jechać na 1 i wartości się równają jak jest 2100 to jest 2100 później zmieniam bieg i już odcina nie ma ciśnienia pokazuje mi docelowe 1500 a zadane 1000 inna kwestia jeśli przyspieszam normalnie nic takiego się nie dzieje na 2 i 3 ale czasem jak juz zmienie bieg na 4 i 5 znów coś buczy i odcina ciśnienie
  7. Możesz go kolego odłączyć i przeczyścić i podłączyć jeśli to nic nie da to go po prostu zostaw odłączonego, ale ja to bym i tak wolał na Twoim miejscu mieć alarm ;D
  8. Witam Jest ktoś w stanie nagrać lub objasnić jak powinna wyglądać prawidłowa praca sztangi turbo? Ja mam taki przypadek, że gdy przekręcam kluczyki na zapłon sztanga idzie w dół i powoli wraca na górę, odpalam auto i znów idzie w dół ale zostaje i jak dodaje gazu to nie rusza się w ogóle. Pozdrawiam
  9. Tak tam też są, ale słyszałem że wystarczy rozpiąć tylko w tej i już nie działa podgrzewanie wtedy ;) https://www106.zippyshare.com/v/rhjt4uws/file.html https://www5.zippyshare.com/v/LdnXa4hX/file.html Tak to jest ten czujnik odepnij go i będziesz spokojnie spał :)
  10. Nie wiem czemu, ale zdjęcia mi się nie pokazują jutro będzie akurat robił bunie więc Ci napiszę gdzie dokładnie ten czujnik się znajduje żebyś go odłączył a przy okazji jeśli masz uszkodzony czujnik temperatury to on działa właśnie w taki sposób, że podgrzewa zbyt mocno i dlatego dochodzi do zapłonu. Jeśli możesz to podeślij te zdjęcia mi na PW na zippyshare to sprawdzę i powiem czy to ta. Pozdrawiam
  11. Ok dzięki! Na pewno będę sprawdzał i się odezwe w temacie a powiedz mi jeszcze ten kabel co mam od inpy będzie współgrał z testo?
  12. Czyli na fabrycznej mapie objawy niedoładowania na niskich i przeładowania na wysokich są prawidłowe. Co do powyższych błędów to ja bym szukał na wtyczce czy wszystko kontaktuje pod warunkiem, że w ogóle przepływka jest sprawna choć być może nieprawidłowa praca turbiny powoduje takie błędy, nie mam pojęcia, zgaduję. W każdym razie z tą turbiną bez zmodyfikowanej mapy auto nie będzie prawidłowo jeździć, mało tego, przeładowanie grozi rozwaleniem kolektora. Osoba która mi robiła mapę mówi, że turbina jest źle ustawiona a Ci co regenerowali mi turbinę mówią, że po prostu dostaje za mało dawki paliwa a za dużą ilość powietrza dlatego tak się dzieje. Czyli według Ciebie trzeba zrobić mapę mam rozumieć tak? :D i jak sprawdzane było ciśnienie zmierzone oraz rzeczywiste które powinno być to ładowała więcej o 0.4 bara mogę podesłać filmik jak chcesz
  13. No teraz mam oryginalną mapę wgraną zapomniałem dodać :shock: a żaden check czy coś na desce rozdzielczej mi nie wyskakuje Aktualnie co mam zrobić czy sprawdzić?
  14. W sumie to jak podłączyłem wczoraj przepływkę to nie usuwałem błędu bo nie pokazywało ale jak wymieniłem IC/filtr odmy oraz elektrozawór podciśnienia to podłączyłem pod inpe i pokazało 1 błąd i chyba to był właśnie air mass meter o ile dobrze pamiętam skasowałem go pojechałem się przejechać i czuć niby było różnice, że auto inaczej chodzi, ale i tak pokazywało przeładowanie i niedoładowanie .. a i bym zapomniał, że na starym IC/elektrozaworze nie pokazywało mi tych błędów
  15. No właśnie w czasie testu na inpie tj. wczoraj odpiąłem czujnik przepływki i sprawdzałem czy lepiej idzie czy nie, ale problem też się pojawia w przeładowaniu i niedoładowaniu.. dziś podłączyłem autko pod inpe i patrze w błędy i to wyskoczyło a czujnik wczoraj podłączyłem i nie wiem o co chodzi..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.