Czyli na fabrycznej mapie objawy niedoładowania na niskich i przeładowania na wysokich są prawidłowe. Co do powyższych błędów to ja bym szukał na wtyczce czy wszystko kontaktuje pod warunkiem, że w ogóle przepływka jest sprawna choć być może nieprawidłowa praca turbiny powoduje takie błędy, nie mam pojęcia, zgaduję. W każdym razie z tą turbiną bez zmodyfikowanej mapy auto nie będzie prawidłowo jeździć, mało tego, przeładowanie grozi rozwaleniem kolektora. Osoba która mi robiła mapę mówi, że turbina jest źle ustawiona a Ci co regenerowali mi turbinę mówią, że po prostu dostaje za mało dawki paliwa a za dużą ilość powietrza dlatego tak się dzieje. Czyli według Ciebie trzeba zrobić mapę mam rozumieć tak? :D i jak sprawdzane było ciśnienie zmierzone oraz rzeczywiste które powinno być to ładowała więcej o 0.4 bara mogę podesłać filmik jak chcesz