Skocz do zawartości

Marecki_LP

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW M340i

Osiągnięcia Marecki_LP

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Zgadzam się i potwierdzam że czarny kolor jest przepiękny... Ale jak jest czysty :? Kiedyś miałem czarne Audi A3 8L i powiedziałem sobie nigdy więcej czarnego, ale 3-er zmienił wszystko :D W przypadku czarnego 3-er oczywiście obowiązkowo przyciemniane szyby, to wygląda ekstra. Zastanawiałem się też jak moja lalunia wyglądała by, gdyby nie miała czarnych felg i teraz widzę że też rewelacyjnie. Możesz wrzucić jakieś fotki wnętrza?
  2. Wymień olej po dotarciu Skróć interwały olejowe Auto posłuży długie lata. Ja tam chcę swoim trochę pojeździć, tym bardziej że samochody zamieniają się w jeżdżące tablety (C-klasa)
  3. W gruncie rzeczy to wcale nie taki off-topic :) Ja tam nikomu nie lubię zaglądać w portfel. Jeżeli ktoś ma kasę i może przeznaczać ją na swoje motoryzacyjne pasje to nic mi do tego, chętnie nawet rzucę okiem jak ktoś się takim cukierkiem pochwali. Natomiast umysł podpowiada mi, że nie warto dopłacać 200k do tego żeby mieć bardziej agresywne spojlery, więcej rur wydechowych i mieć mniejszy czas do setki o 0,7s. (tak z grubsza). Uważam że M3 miały sens dopiero wtedy gdybym raz w tygodniu miał możliwość po upalać auto na torze wyścigowym. Przy okazji wymiany oleju po dotarciu na 2kkm pokręciłem się po salonie i usiadłem sobie w wystawowym M4 Competition i powiem Wam, że nie wyobrażam sobie jazdy na większych dystansach w tych kubełkowych fotelach :? a dziennie pokonuje ok. 200km Jednym zdaniem: Uważam że m340i to najzdrowszy i rozsądniejszy kompromis w stosunku cena/performance :8)
  4. Kolejna wymiana za 15kkm. Tym razem nie skończy się tylko na wymianie oleju i filtra, ale dojdzie też filtr powietrza, filtr kabinowy i wymiana oleju w tylnym dyfrze więc fakturka jeszcze bardziej zaboli :/ Nie planuje jakiś wielkich testów przyśpieszenia, nie mam do tego narzędzi, natomiast w trybie SPORT+ auto wciska w fotel niesamowicie. Katalogowo ma chyba 4,4s. do setki, a z pomiarów jakie widziałem na YT to bliżej jest nawet do 4. Nie jestem jakimś rajdowym kierowcą, bardziej cenię sobie wygodę i odrobinę luksusu w samochodzie, natomiast wiem że zawsze mam potężny zapas mocy pod butem gdy potrzebuję wyprzedzić itd. :8)
  5. Nawet 2 litry oleju więcej w M340i nie tłumaczy takiej ceny, ale z tutejszych opinii wynika że serwis Inchcape jest chyba najbezpieczniejszy z poznańskich ASO.
  6. U mnie RF. Letnie mam - Z przodu 225/40 R19, z tyłu 255/35 R19 na oponach GoodYear Zimówki będę szukał 18" 225 z przodu i z tyłu bo na zimę lepiej mieć równą szerokość laczka. W ASO taki komplet z felgami kosztuje 10k PLN i oponami z tego co pamiętam Bridgestone.
  7. A w Twojej wersji masz opony typu RF ? Jeżeli tak, to one podobno nie lubią przekładania z felgi na felgę co pół roku, więc dobrze jest mieć na zimę drugi komplet felg z oponami i przekładać całe koła.
  8. Chcesz delikatnie zasugerować że Inchcape Poznań to nie jest najtańszy serwis w naszym bantustanie :roll: Generalnie zastanawiam się czy na kolejny serwis nie uderzyć gdzie indziej bo dzisiaj czuję się wychłostany płacąc 1200 PLN za sam tylko olej + filtr.
  9. Właśnie jestem po wymianie oleju przy przebiegu 2020 km w moim M340i. 1. Do M340i wchodzi 7,2 l. oleju (tyle mam na fakturze) 2. W ASO wlewają 0W30 LL04 3. Koszt wymiany tego 7,2 l. oleju + filtr to 1200 PLN brutto w Inchcape Poznań 4. Doradca serwisowy powiedział że mogę przywieźć swój olej i filtr, ale jeżeli coś się kiedyś wydarzy to BMW będzie szukał dziury w całym i mogą być niepotrzebne problemy z gwarancją 5. W przypadku modelu M340i można by jeszcze wymienić teraz olej w tylnym dyfrze, ale auto nie było na dotarciu jakoś mega obciążane więc zrobię to za 15kkm
  10. Czarny wygląda pięknie jak jest czysty niestety. Mając czarne auto trzeba dbać 3x bardziej żeby oko cieszyć
  11. Czytając Wasze posty na forum coraz bardziej cieszę się że anulowałem moje zamówienie i wziąłem auto z placu :?
  12. Dzięki, ale ja nie potrzebuję aż takiego bolidu. M3 na bank ma sztywniej zestrojone zawieszenie, więcej pali itd. M340i zapewnia mega osiągi jak na moje potrzeby, a przy tym odrobina luksusu też w tym aucie jest. Dla mnie to idealny kompromis właśnie między wygodą, komfortem a sportowymi doznaniami.
  13. Znam to uczucie :) Każdy pretekst jest dobry żeby gdzieś jechać :D
  14. Gratulacje :cool2: Masz na wyposażeniu coś z restrykcyjnych tematów? Te 3 miesiące oczekiwania to i tak niezbyt długo jak na obecne standardy. Kolor bardzo nietypowy jak na 3er więc na bank będzie się rzucał w oczy :8)
  15. Nawet o to nie pytałem, ale szczerze mówiąc to wątpię żeby było cokolwiek demontowane. Oklejanie full body zajęło im jakieś 2,5 dnia roboczego więc gdyby coś mieli rozbierać, oklejać i składać z powrotem to nie wyrobili by się w tym czasie. Co najwyżej emblematy mogli ściągać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.