W podziękowaniu i obowiązku dokończenia wątku, opisuje poniżej doświadczenia, być może będzie to pomocne na przyszłość. Otóż, założyłem hak odpinany Wittera, w maju były braki z dostępnością Wesfalii. Szczerze mówiąc wielkiej różnicy, przynajmniej wizualnie nie widzę. Oficjalnie BMW w takiej sytuacji dezaktywuje czujnik otwierania klapy bagażnika. Ponieważ nie zakładałem w ASO czujnik nie został dezaktywowany aczkolwiek … i tak nie działa. Nie było potrzeby osobnego programowania czy innego dostosowania. Zderzak został delikatnie podpiłowany w miejscu w którym znajduje się gniazdo wiązki. Całość zamknęła się w 4 godzinach pracy. Inną kwestią jest, że diagnosta na stacji kontroli podbijając dowód stwierdził, że jeżeli nie ma wyłącznika xdrive wewnątrz to układ przy holowaniu przyczepy może ulec awarii? Rzeczywiście tak jest?