Skocz do zawartości

robert293

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E83 X3 2.0d 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robert293

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. U mnie nie ma nawet mowy o tym zeby sterownik sam zainicjowal wypalanie DPF. Dzieje sie tak pewnie przez to ze nie dziala ten czujnik cisnienia wstecznego... pokazujac non stop 0 hPa sterownik widzi czysty filtr - bez sadzy (tak jak pisalem wczesniej 0 gram sadzy) i dlatego nie widzi potrzeby dopalania go. Dopalanie musze wymuszac programem diagnostycznym. Po ogarnieciu tych termostatow silnik pracuje zupelnie inaczej i jazda autem od razu inna :D ogarnalem juz tak jak pisales odme bo mozna powiedziec ze u mnie nie istniala.. wszystko bylo zawalone taka mazia ktora musialem az wydlubywac zeby zalozyc nowa odme i zeby wreszcie skrzynia korbowa zaczela oddychac, takze widac ze ktos tam chyba nigdy nie zagladal i temat byl mocno zaniedbany. Wyczyscilem tez kolektor dolotowy i wymienilem w nim MAP sensor bo nie dzialal, nowe swiece zarowe i czekam na dostawe sterownika swiec. Plukanka silnika zrobiona preparatem Liqui Moly i zalany olej 5W30. Po tym wszystkim autko jezdzi znacznie lepiej niz wczesniej ale niepokoi mnie jeszcze ten dymek spod korka wlewu oleju i bagnetu. Ten dymek unosi sie bez wzgledu na to czy silnik jest cieply czy zimny. Wystarczy ze go odpale i juz moge go zaobserwowac.. Podejrzewam ze to przez przytkany filtr DPF dlatego pytalem sie czy ktos mial takie objawy.. Widzialem kilka filmikow na youtube I niektorzy maja podobnie w silniku M47 i M57. Jak u Ciebie z tym? Jezeli masz ten sam silnik co ja moglbys zerknac? Nie daje mi to spokoju...
  2. Rozwiazales problem z tym cisnieniem wtecznym? Mam niestety takie same objawy w swojej E83 2,0 d M47n2. Kupilem samochod z walnietymi oboma termostatami i przez to silnik nie osiagal odpowiedniej temperatury zeby zainicjowac dopalanie DPF. Nie wiem jak dlugo ktos tak jezdzil ale wg mnie mam mega zawalony DPF bo auto jest ogolnie zamulone. Moge wymusic dopalanie DPF ale jakos nie daje to wiekszej poprawy i bardzo mozliwe ze czeka mnie wymiana filtra. Robilem pomiary cisnienia wstecznego i tak jak u Ciebie caly czas pokazuje 0 hPa bez wzgledu na obroty silnika. Sprawdzilem bledy i jest czysto.. przez to ze czujnik pokazuje caly czas zerowe cisnienie wsteczne sterownik widzi moj dpf z 0 gramami sadzy a majac na uwadze to ze jakis pewnie dluzszy czas auto jezdzilo non stop niedogrzane napewno nie byl dopalany filtr czastek stalych takze to jest niemozliwe.. Jest ktos w stanie pomoc z tym problemem? 1. Jezeli jest uszkodzony czujnik cisnienia wstecznego nie powinno wywalic bledu? Bo troche to dziwne ze czujnik pokazuje no stop cisnienie 0 hPa i nie powoduje to wywalenia jakiegos komunikatu 2. Jak zmieniles swoj czujnik robiles jego adaptacje? bo ponoc to jest konieczne 3. Nie mam kanalu ani podnosnika i nie moge zerknac jak u mnie wyglada przewod ktory prowadzi z DPF do czujnika cisnienia wstecznego i najwazniejsze czy jest on drozny. Dlatego mam pytanie czy jezeli odlacze ten przewod od czujnika na pracujacym silniku bylbym w stanie wyczuc przykladajac do niego palec jakies niewielkie dmuchanie ktore potwierdzaloby droznosc tego przewodu? 4. Jezeli dpf jest mega zapchanany i przez to niedrozny czy moze to powodowac ze spaliny cofaja sie do komory spalania i mozna to zaobserwowac np przez dymek spod korka oleju lub po wyjeciu bagnetu? Mial ktos taka sytuacje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.