Skocz do zawartości

Czeremesa

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 116i 115km

Osiągnięcia Czeremesa

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej, To mój pierwszy post tutaj na forum. Miło mi :) Pacjent to niedawno zakupiony BWM 1 e87 116i 115km 2004r N45B16 Ostrzegam, będzie długo i szczegółowo, ale będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady i wskazówki! ------- Kupiłem z kilkoma rzeczami do naprawy. Najważniejsze z nich (i nadal nie udało mi się z nimi uporać) to: -> Przygasa na postoju/obroty falują, następnie dławi się i czasem wraca na pozycję, a czasem gaśnie totalnie. Losowo (nie znalazłem jakieś zależności): Tu jak po odpaleniu powoli z ok 1000 powoli upada do ok. 700 (na filmiku tylko zarejestrowane jak powoli opada) https://drive.google.com/file/d/1AWpZ3wz87YL0TEszlLUDYxcSrJU1J5dR/view?usp=sharing Tu dławienie się i próba zgaśnięcia (akurat tutaj powrócił do pozycji) - Akcja od 00:27 https://drive.google.com/file/d/1A41dx3wW28rnaby00yv3yn52pSRjOiG5/view?usp=sharing Dodanie lekko gazu podczas przygasania na postoju na ręcznym - rozwiązuje sprawę (przynajmniej na jednych światłach...) -> Na niskich biegach (co chwile na 1biegu, lekko rzadziej na 2im, na 3cim też czasem, ale rzadko, na 4 i 5 generalnie brak tego problemu) podczas dodawania gazu "cofa", często bardzo gwałtownie co widać na filmikach. Bardzo często tak się dzieje przy "lekkim" dodawaniu gazu, przy "ciężkiej nodze/depnięciu rzadko. Również losowo. Nagrane najbardziej ekstremalne sytuacje: https://drive.google.com/file/d/1APsW4g3t23pynBBNcrCYMZhA3C2gT9SE/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1AFeYTv8qcrbsWk26m2RIskyqV0-re0qV/view?usp=sharing --------------------------------- Żółta ikona silnika to problem z sondą lambdą (kodu nie pamiętam, mogę podać - za 2 tyg będę ponownie u mechanika). Poprzedni właściciel wymieniał jedną (nie mam jeszcze info. którą) Dodam, że na pewno coś jeszcze jest z układem chłodzenia. Klima działa bez zarzutów, zawsze ciepło, szybko sie nagrzewa. Temp. podczas postoju ok 75, podczas jazdy średnio 55-64 (najniższa 50!) - więc te rzeczy mogą być wadliwe - Termostat/Czujnik temperatury albo go odpowietrznić. Pytanie czy to może rzutować na wyżej wymienioną prace silnika. Mechanik (spec tylko od BMW i Mini) po diagnozie rozłożył ręce. Chyba coś wspominał, że cylindry dziwnie pracują, ale szczegółów nie pamiętam. Zaproponował najpierw aktualizacje oprogramowania (zrobione - nie pomogło), i na następny krok jeszcze czekam. BĘDĘ WDZIĘCZNY ZA KAŻDY KOMENTARZ, JAK RÓWNIEŻ PORADY/POLECENIA: - mechanik w okolicach Wrocławia, który byłby gwarantem Pozdrawiam, nie znam się dobrze na autach, więc jeśli to banalny problem to sorry, nie wiedziałem :) ->BONUS Tak działa na postoju (dźwięk) https://drive.google.com/file/d/19xgOsOMGxPMlxNLqOGWpZWdBfBxwyeXi/view?usp=sharing Wydech (dźwięk) https://drive.google.com/file/d/19tjim3_OVNX7XKN8vzZMjg8Jpq66MkKO/view?usp=sharing Wnętrze (dźwięk) https://drive.google.com/file/d/1A-ouEiKmoQs8AZxHBJpNDRgEKTJ2DVIE/view?usp=sharing
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.