Witam. Mam dosyć nietypowy problem. Samochód BMW e90 325i N53. Silnik po rozgrzaniu zaczynał nierówno chodzić a jak się go zgasiło na ciepłym to już nie odpalił. Było trzeba czekać aż wystygnie. Wszystko wskazywało na uszkodzony czujnik wału i komputer pokazał to samo. Kupiłem zamiennik Delphi i z nim był jeszcze gorzej bo od razu po odpaleniu wywalało check engine i objawy te same. Póżniej kupiłem używany orginał i jest znacznie lepiej bo ma normalną moc, ale cały czas po rozgrzaniu zaczyna się trząść i na ciepłym nie odpala. Na komputerze wyskoczył teraz jedynie błędy 0x2FDB Kraftstoffhochdruck nach Freigabe der Einspritzung(Wysokie ciśnienie paliwa po zwolnieniu wtrysku) i 0x30EA DeNox-Katalysator, verschwefelt ale po skasowaniu już się nie pojawiły i teraz brak błędów na komputerze . Dodam że samochód stał kilka miesięcy bez odpalania. Ktoś może miał podobny problem i wie co mam sprawdzić albo co może być uszkodzone? Wtyczka czujnika sprawdzona, czujniki tak samo ma prawidłową oporność.